NEWS & ARTICLES

Bali Beauty představila novou kolekci šperků Ananda Soul

ARTICLE BY

Koncem listopadu loňského roku představila Bali Beauty novou kolekci šperků značky Ananda Soul, nazvanou Dharma. Designérka a zakladatelka značky Ananda Soul - Christina Zipperlen, původem Němka, ve svých kolekcích jemně a citlivě propojuje tradiční kulturu Bali a řemeslnou zručnost místních obyvatel s technologií a marketingem „západu“.

Ananda Soul nabízí luxusní, ručně vyrobené šperky, které oslavují ženskost, vznešenost a jedinečnost. Jsou prostoupené vibrací drahokamů a polodrahokamů vysoké kvality a každý šperk je požehnaný tradičním balijským rituálem hojnosti a prosperity.

Společnost Ananda Soul finančně podporuje vzdělání a zajištění obživy dětem z ulice a jejich matkám v komunitním centru v projektu proti obchodování s dětmi. Každý zákazník tedy podpoří určitým podílem z ceny šperku tento charitativní projekt.

Nová kolekce nazvaná Dharma je velmi ženská, jemná, vhodná pro každodenní nošení ať samostatně nebo v kombinacích s jinými šperky. Posláním celé kolekce je sebeuvědomění a sebevyjádření krásy každé ženy. Stříbrné šperky ryzosti 925 jsou u poloviny kolekce zlaceny 22 karátovým zlatem. Z kamenů převládá růženín, citrín, akvamarín, ametyst a modrý topaz.

Balení šperků do hedvábného pouzdra s přiloženou afirmační kartičkou, pro náš region neobvyklé, zákaznice jistě mile překvapí a potěší.

Zákaznicí a majitelkou šperků, které nabízí Bali Beauty je aktivní, vědomá žena, která se umí radovat a milovat, naplňuje svoje sny a žije každým okamžikem! Více informací naleznete na www.balibeauty.cz


AUTOR ČLÁNKU


Galerie

Medailonek společnosti

Bali Beauty
+420724595000
ilona.vackova@balibeauty.cz
Velenovského 3261/2, Praha

Firemní články

Bali Beauty představila novou kolekci šperků Ananda Soul

5.1.2017

Koncem listopadu loňského roku představila Bali Beauty novou kolekci šperků značky Ananda Soul, nazvanou Dharma. Designérka a zakladatelka značky Ananda Soul - Christina Zipperlen, původem Němka, ve svých kolekcích jemně a citlivě propojuje tradiční kulturu Bali a řemeslnou zručnost místních obyvatel s technologií a marketingem „západu“.