Barbie je i pro tatínky ( Dad‘s who play Barbie)

17. Únor 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16490

V roce 2017 bude společnost Mattel navazovat na svou úspěšnou BARBIE kampaň “You Can Be Anything” (Můžeš být, kým chceš). Tato kampaň ukazuje holčičkám po celém světě, že opravdu mohou být čímkoliv a kýmkoliv si budou přát, učí je víru sama v sebe a ve své nekonečné možnosti. Nejnovějším temátem této kampaně pak jsou tatínci, kteří si – možná pro někoho trochu překvapivě - hrají se svými dcerami s panenkami Barbie.

Spot navazuje na velmi úspěšný BARBIE spot Imagine the Possibilities, který se koncem roku 2015 stal nejsledovanějším reklamním spotem na Youtube. Ale tentokrát nejsou hrdiny malé holčičky, které znají dinosaury nebo cestují do Transylvánie, ale tatínkové.

Jak plést copánky, jak si hrát s panenkami a jaké věci v domě mohou posloužit jako mikrofon popové hvězdy, to jsou jen některé z věcí, které podle nového výzkumu dobře znají tátové dcer. Průzkum provedený v lednu 2017 mezi 500 českými tatínky a jejich dcerami odhaluje 20 nejčastějších aktivit, které si tátové malých holčiček bezpečně osvojili.

Isabel Ferrer, marketingová ředitelka Barbie EMEA, která studii zaštítila, říká: "Zapojením se do činností jako je dělání hvězd, hraní a tancování, ukazují tátové svým dcerám jak moc jim na nich záleží - a že všechno, co dělají, je důležité."

Průzkum ukazuje, že 83 % českých tatínků považuje za důležité své dcery naučit, že být laskavá a statečná je důležitější než být hezká a pokud jde o posilování sebevědomí, 61 % tatínků říká svým dcerám, že se ve svých životech mohou stát čímkoliv budou chtít, od princezny po prezidentku.

Celosvětový výzkum ukazuje, jak neocenitelnou investicí pro skutečný život je čas strávený ve světě fantazie a jak důležitý je rozvoj vztahu otce a dcery pro další generace dívek, které zažijí neuvěřitelný pocit svobody a nepřeberných možností…

Galerie