BRAND GAP OD MARTYHO NEUMEIERA JE POVAŽOVANÁ ZA BIBLI BRANDINGU

20. Leden 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 12267

Budujete-li novou značku, start-up nebo e-shop a chcete být jiní, doporučujeme vám knihu, která vám pomůže vytvořit takovou značku, která bude oblíbená u zákazníků a přinese vám konkurenční výhodu. Kniha Brand Gap od Marty Neumeiera se nyní nabízí i jako audiokoniha a trvá necelé 2 hodiny. Takže se dá poslouchat celá bez přestávky. Marty Neumeier je odborníkem na inovace, design a marketing a stál u tvorby takových značek jako je Apple, Adobe, Netscape, Kodak nebo HP. Mimo to je to business konzultant a spisovatel. Kniha se nezabývá podrobnými grafy nebo případovými studiemi, ale jasně vysvětluje problematiku budování značek a upozorňuje na překážky, které se vám při její tvorbě mohou dostat do cesty.

Je to kniha, která vás svým obsahem zaujme. Je psána (a čtena) výstižně a jasně. Dozvíte se, co to vlastně značka je a jak byste ji měli chápat, aby si našla svoje místo na trhu. Dozvíte se, jak se odlišit od konkurence a proč je důležité dělat opak než oni. Neumeier vám v knize poradí, jak svou značku otestovat bez toho, aniž byste utratili spoustu peněz. Ukáže vám, že design výrobku a obal je velmi důležitý a vyvětlí vám, jak ovlivňuje zákaznické chování. Knihu načetl Jakub Hejdánek, jehož hlas možná znáte z mluveného Respektu. Jeho hlas je sofistikovaný a perfektně se hodí pro knihu tohoto typu. Nebude vás nudit, udrží vaši pozornost a je příjemný. Odkaz na audioknihu: http://audioteka.cz/the-brand-gap,audiokniha.html

Galerie