EMIRATES VYHLÁŠENA NEJCENNĚJŠÍ ZNAČKOU SVĚTA

10. Březen 2014 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 17067

Společnost zůstává číslem 1 na Blízkém východě, hodnota značky vzrostla o 34 procent

Společnost Emirates, spojující lidi a místa po celém světě, se již potřetí v řadě stala nejcennější globální leteckou značkou na základě reportu The Brand Finance Global 500. Report pro rok 2014 byl uveřejněn tento týden.

 

Emirates, v současné době zaujímající 234. místo v žebříčku, je zároveň počtvrté za sebou vyhlášena nejcennější značkou na Blízkém východě. Hodnota značky Emirates je odhadována na 5,48 miliard dolarů (tedy přibližně 110 mld. Kč), což představuje 34% nárůst oproti roku 2013.

„Silná značka představuje pro společnost konkurenční výhodu, proto Emirates dlouhodobě investují do jejího rozvoje. Jsme potěšeni, že se hodnota naší značky zvýšila a udrželi jsme si prvenství, jež se odráží v našem úspěchu při navazování vztahů se zákazníky. Díky tomu jsme v tomto rychle se měnícím a vysoce konkurenčním globálním prostření stále atraktivní,“ řekl Boutros Boutros, senior vice prezident divize korporátní komunikace, marketingu a značky společnosti Emirates.

„Emirates přepraví na delší vzdálenosti více cestujících, než kterýkoliv z jejich konkurentů. Díky tomu se staly standardem, podle nějž jsou posuzovány ostatní aerolinky. Zaměstnanci Emirates, jakožto zaměstnanci nejcennější značky na Blízkém východě, jsou navíc ambasadory celého regionu a svým dokonalým servisem budují dobré vztahy a spojení mezi jednotlivými kulturami,“ řekl David Haigh, generální ředitel Brand Finance.

Globální obchodní značka Emirates „Hello Tomorrow“ propojuje lidi a kultury prostřednictvím vytváření relevantních a smysluplných zážitků, které formují náš svět. Je nedílnou součástí snahy společnosti vyvinout se v globální lifestylovou značku – nabízet lidem nejen dopravu z jednoho bodu do druhého, ale také fungovat jako prostředek k propojení jejich nadějí, snů a tužeb. Možností, jak se spojit se společností Emirates, mají lidé po celém světě velké množství. Ať už následováním kultovního sponzoringu společnosti například FIFA World Cup™ nebo Formule 1, nebo interakcí přes sociální média. Emirates jsou s příspěvky o své flotile, produktech, sponzoringových aktivitách a zaměstnancích v současné době jednou z nejaktivnějších značek na Facebooku, a to nejen v kategorii leteckého průmyslu, ale také mezi lifestylovými značkami. Zároveň jsou největší světovou leteckou společností s profilem na LinkedInu a aktivně se projevují i na YouTube, Instagramu a Google+.

S flotilou sestávající z 212 letadel létají Emirates z Dubaje do 141 destinací v 80 zemích. Se svou multikulturní pracovní silou, čítající přes 48 000 lidí ze 160 zemí světa, plně ztělesňují ducha značky, která se neustále přirozeně rozvíjí a je založena na vizi oslavující vše nové, nepoznané a inovativní. Společnost Emirates umožňuje lidem, aby prozkoumávali svět, zapojili se do dění kolem sebe a žili naplno.

Brand Finance, přední světová poradenská společnost v oblasti oceňování značek, každoročně vydává tzv. Brand Finance Global 500 report, který vypočítává dolarovou hodnotu reputace, image a duševního vlastnictví předních světových značek napříč různými kategoriemi. Pořadí zohledňuje celou řadu relevantních atributů značky, mimo jiné citové pouto, finanční výkonnost a udržitelnost, míru hospodářského růstu, předpokládané budoucí příjmy nebo názory analytiků.

Galerie