Italská klasika Bruno Magli expanduje do Japonska a Číny

26. Srpen 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 14029

Bruno Magli, italská módní značka, která píše svoji historii již od roku 1936, navazuje nová obchodní partnerství v Japonsku a Číně. Díky tomu se jí otevírají dveře dalším možnostem… Zároveň se spolu s podzimní dámskou kolekcí vrátila Lucy Liu, která pro značku mimo jiné navrhla pár lodiček.

Značka s designovou obuví se chce i na neevropském trhu zapsat co nejlépe. Proto se chystá otevřít několik obchodů i v Číně. V Japonsku budou mít oblíbenci obuvi a kožených doplňků Bruno Magli navíc e-shop, který bude v provozu již od září. Další obchodní plány budou uskutečněny až v roce 2017.

„Je to neuvěřitelný čas pro Bruno Magli,“ uvedl Cory M. Baker, provozní ředitel společnosti Bruno Magli a mateřské společnosti Marquee Brand. „Oslava 80. výročí značky expanzí do Číny a Japonska se strategickými partnery pomůže upevnit náš globální růst loajální zákaznické základny.“

Výkonný ředitel a vedoucí maloobchodu v Sitoy Group, Andrew Yeung, vyzdvihl klasické italské dědictví, které je pověstné svým jedinečným designem a kvalitou zpracování. Bruno Magli je nejen značkou vysoce kvalitní obuvi s elegantním, nadčasovým designem, ale také obuvi, jež je pro své nositele mimořádně komfortní.

Galerie