Jennifer Aniston se znovu spojila s Emirates

12. Říjen 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16181

Hollywoodská herečka, režisérka a producentka Jennifer Aniston se vrací na palubu A380 společnosti Emirates. Reklama staví na úspěchu spolupráce Jennifer Aniston s Emirates z loňského roku, která velmi brzy oběhla celý svět.

V podobném duchu se nese i letošní spot, do něhož vítězka Zlatého glóbu a Emmy přináší svoji charakteristickou osobnost, klasický styl a humor. V reklamě se Jennifer spřátelí s Cooperem, chlapcem, kterého najde ve svém soukromém apartmá v kabině první třídy. Začnou si spolu povídat, procházejí spolu byznys třídou, navštíví palubní bar a povídají si. Cooper se Jennifer svěří, že by se jednou chtěl stát pilotem, nejlépe A380 u Emirates. Když se konečně v ekonomické třídě dostane Cooper ke svým rodičům, Jennifer s nimi zůstane a užívá si spolu s Cooperem zábavního systému ice. Reklama končí záběrem, jak Cooperova maminka relaxuje v pohodlí soukromé kabiny hollywoodské hvězdy.

Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand, Emirates, vysvětluje: „Když jsme před rokem představili naši první reklamu s Jennifer Aniston, byli jsme překvapeni, že se stala naprostým společenským fenoménem. Její vtip dobře rezonoval s publikem po celém světě, viděly ji miliony lidí. Fanoušci Emirates i Jennifer milují její nekonečný šarm a humor a pobavili se příběhem, který je tak odlišný od tradiční reklamy letecké společnosti.“

„Dostali jsme množství žádostí, abychom zase s Jennifer něco vymysleli. Jennifer je trpělivá a na lidi velmi dobře působí, je na jedné straně sofistikovaná, ale také nezkazí žádnou legraci – ideální kombinace pro naši značku. Nová reklama skvěle zachycuje zábavu, spontánnost a atraktivitu létání s Emirates. Jsme si jistí, že si ji publikum bude pamatovat stejně jako tu první reklamu,“ dodal Boutrus.

Televizní reklamu režíroval Bryan Buckley, zkušený režisér nominovaný na Oscara známý pro svoje spoty v průběhu Super Bowlu. Scénář a kreativní koncept vznikl ve spolupráci Buckleyho a kreativního in-house týmu Emirates v produkci s WPP Group.

Galerie