Lady Gaga se stala tváří nové kampaně Tiffany & Co.

16. Únor 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 13094

Tiffany & Co. koncem ledna oznámilo, že novou tváří kampaně Legendary Style je Lady Gaga, která představí nejnovější kolekci módních šperků Tiffany City HardWear. První video ke kampani mělo premiéru v rámci Super Bowlu 5. února.

Opravdová Newyorčanka a stylová ikona Lady Gaga, známá svojí nekompromisní ženskostí a originalitou, v krátkém filmu popisuje celoživotní vášeň pro značku Tiffany a její vlastní kreativní cestu k sebevyjádření.

V kampani Legendary Style se objevují krásné a sebevědomé ženy, vybrané pro svoji inteligenci, styl a jedinečnou osobnost. Tyto ideály Lady Gaga dokonale ztělesňuje. “V New Yorku se narodíte a víte, že Tiffany je nejlepší a že to je místo, kde se sny stávají skutečností. Je to ikonická značka, která neustále posouvá hranice,” říká Lady Gaga.

Nová kolekce City HardWear v sobě nese sílu a energii moderní ženy a duši města New York. Výrazné, architektonicky čisté šperky jsou inspirovány unisexovým náramkem z roku 1971 z Tiffanyho archívů. V kolekci budou náušnice, prsteny a náhrdelníky z 18kt zlata a ze stříbra.

"Nová kampaň oslavuje bohaté dědictví značky i moderní Tiffanyho styl. Lady Gaga a její originalita, kreativita a odvaha, skvěle vyjadřují podstatu této kolekce,” říká Caroline Naggiar, chief brand officer Tiffany & Co.

Kampaň vznikla ve spolupráci s legendární Grace Coddington a natočil ji David Sims. Kolekce Tiffany City HardWear dorazí do obchodů 28. dubna, exkluzivní předobjednávky začaly již 5. února. Ačkoliv značka Tiffany vytváří slavnou trofej Vince Lombardi Trophy pro vítěze Super Bowlu již 50 let, bude to letos poprvé, kdy se značka objeví v rámci reklamy během Super Bowlu.

Galerie