LOUIS VUITTON PŘEDSTAVUJE SVOJI NEJNOVĚJŠÍ KAMPAŇ, JEJÍŽ HVĚZDOU JE LÉA SEYDOUX

10. Květen 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 12949

Nová reklamní kampaň značky Louis Vuitton se zrodila ve slunném Mexiku a navazuje na kampaň z rezidence Bob and Dolores Hope Estate od architekta Johna Lautnera. Módní přehlídka se následně odehraje v Niteroi Museum of Contemporary Art, jehož budovu v Rio de Janeiro navrhl slavný Oscar Niemeyer.

Pokračuje tak cesta po památkách moderní architektury a jako lokaci své poslední kampaně si značka tedy vybrala ranč navržený známým mexickým architektem Luisem Barraganem.

Nová múza Léa Seydoux je inspirací značky Louis Vuitton a na snímcích jí zachytil fotograf Patrick Demarchelier. Zde se objevuje jako odvážná, sebevědomá hrdinka, která je neustále na cestě. Zdobí ji modely z kolekce Prefall 2016.

V reklamní kampani nechybí ani kabelky. Konkrétně kabelky Capucines a City Steamer. Capucines, diskrétně elegantní nová legenda značky, je zosobněním jejího étosu a know-how. Přitom Steamer se objevila již v roce 1901 a byla prvním nevyztuženým cestovním zavazadlem a je předchůdcem moderní kabelky.

Galerie

Rozhovory

Louis Vuitton