NEINVER představuje své plány při rozvoji Prague The Style Outlets
Pan Sebastian Sommer, ředitel pro rozvoj společnosti NEINVER, která je jedním z nejsilnějších evropských developerů, investorů a asset managerů, představil během své návštěvy Prahy bližší plány vstupu společnosti na český trh s konceptem Prague The Style Outlets. Ten se má stát dominantním outletem v České republice a regionu střední Evropy.
Sebastian Sommer Neinver a Martin Kubišta
Joint venture na projektu Prague The Style Outlets, jehož uvedení do provozu je plánováno na podzim 2017, bylo uzavřeno v létě tohoto roku mezi NEINVER S.A. a společností The Prague Outlet a.s. Na české straně projekt patří také do portfolia investiční skupiny KAPRAIN Holdings.
PTSO vestibul východ
Partneři plánují do projektu společně investovat více než miliardu korun, a to jak do investic směřujících do interiéru objektu a jeho vybavení, kterými jsou mobiliář, zeleň či další prvky pro komfort návštěvníků, tak do jeho exteriéru. Přeměna bezprostředního okolí, s již realizovanou částí parkových úprav, umožní příjemný pobyt i mimo vlastní objekt s výhledem na pražské letiště.
PTSO vestibul sever
Sebastian Sommer, zástupce španělského partnera, společnosti NEINVER k jejich spolupráci říká: „Máme řadu plánů, které chceme s Letištěm Václava Havla rozvíjet – jeho propojení s outletem autobusy, sdílení informací o příletech a odletech, společné marketingové kampaně, věrnostní programy a další. Chceme při tom využít jak naší zkušenosti z rozvoje outletových nemovitostí poblíž jiných evropských letišť, tak společné snahy přivést další zákazníky do obou destinací. Ze zkušenosti víme, že obě funkce se obchodně doplňují a v případě efektivní spolupráce může jedna podporovat druhou, a naopak“. Další zájmy chce joint venture směřovat do obcí, jež provoz objektu Prague The Style Outlets může ovlivnit nebo podpořit.
V rámci stavebních a interiérových prací vzniká uvnitř outletu unikátní atmosféra ulic pražského historického centra s výkladci obchodů a zákoutími, která jsou doposud známa jen z jejich autentického umístění v pražském Starém Městě.
„Při návrhu i provedení prostor vycházíme ze skutečných poměrů a měřítek pražských ulic s požadavkem na maximální přesnost a provedení. Nezvolili jsme cestu ani nejlevnější, ani nerychlejší, ale takovou, kterou dosáhneme dopovídajícího výsledku. Praha sama o sobě je nevyčerpatelným zdrojem inspirace – jak pro místní návštěvníky, tak i pro turisty – že by bylo chybou něco z pražských témat při vzniku dominantní pražské retailové adresy nevyužít. Samozřejmě máme při tomto snažení ambici zasáhnout outletový a retailový nemovitostní trh obecně, o něco takového se dosud nikdo nepokusil,“ uzavírá Martin Kubišta, zástupce českého partnera v joint venture.