NEWS & ARTICLES

Nová kolekce luxusního spodního prádla značky Palmers Vás zaručeně odzbrojí!

ARTICLE BY

Historie značky sahá až do roku 1914, ve kterém byla společnost v Rakousku založena. Zakladatel firmy Ludwig Palmers kladl ve své filozofii důraz především na dokonalý zákaznický servis, kvalitu, jedinečnost produktu a přiblížení se potřeb zákazníků. V současné době se řadí značka Palmers mezi největší lídry ve svém oboru v Rakousku a široký záběr má i na mezinárodním trhu.

V sortimentu značky Palmers najdete rozsáhlou nabídku produktových řad. Kromě svůdného sexy dámského prádla nabízí značka dech beroucí plavky, pohodlné domácí oblečení, smyslné punčochy, noční košilky a soupravy.

Co dělá značku jedinečnou je fakt, že ve svých kolekcích neopomíná ani na muže. Ti mohou vybírat z bohaté nabídky boxerek, slipů, stylových pyžam, bavlněných triček, plavek, ale také netradičních doplňků, jako jsou trendy ponožky.

Nové dámské jarní kolekci vévodí originální výšivky a květinové vzory, které dodávají prádlu velmi ušlechtilý charakter. Jedním z hlavních bestsellerů kolekce je řada prádla a korzetů, které se nesou v kombinaci barev a materiálů azurově modré krajky se světle béžovým saténem.

Aktivní ženy potěší široká kolekce sportovních podprsenek z funkčních materiálů, které jsou vytvořené k maximálnímu pohodlí i při tom nejnáročnějším tréninku. Pro ženy, které rády provokují svou svůdností a smyslností je vytvořena kolekce prádla, kterému vládne sexy červená a černá krajka v kombinaci s dokonale padnoucími střihy.

Nová kolekce je k dostání od dubna 2017 v nově otevřeném kamenném obchodě PALMERS v Havířské ulici č. 5 na Praze 1.


AUTOR ČLÁNKU


Galerie

Medailonek společnosti

*Palmers
+4200266312933
---
Havířská 5, Praha

Firemní články

Nová kolekce luxusního spodního prádla značky Palmers Vás zaručeně odzbrojí!

19.6.2017

Historie značky sahá až do roku 1914, ve kterém byla společnost v Rakousku založena. Zakladatel firmy Ludwig Palmers kladl ve své filozofii důraz především na dokonalý zákaznický servis, kvalitu, jedinečnost produktu a přiblížení se potřeb zákazníků.