Omega a její čtyři ambasadoři pro LOH 2016

28. Červenec 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16707

OMEGA, oficiální časomíra olympijských her zahájila mezinárodní kampaň pro Letní olympijské hry Rio de Janeiro 2016. Sny sportovců, to je téma série několika tištěných maloobchodních, digitálních a televizních upoutávek zahrnující čtveřici olympijských ambasadorů značky OMEGA: Michaela Phelpse, Chada le Close, Sergia Garciu a Jessicu Ennis-Hillovou. Celou kampaní prostupuje hlavní titulek: „Měříme olympijské sny od roku 1932“.

Chad le Clos

Chad le Clos

Toto tvrzení odráží dlouhou historii časomíry na olympijských hrách a oddanost všem sportovcům, kteří svými výkony usilují o slávu. OMEGA se na olympijských hrách v Riu zhostí svých časoměřičských povinností již po dvacáté sedmé. Za uplynulých osmdesát čtyři let značka vyvinula a zdokonalila veškeré vybavení, na němž závisí skóre každého atleta.

Jessica Ennis Hill

Jessica Ennis Hill

Jako hlavní postavy každé reklamy byli zvoleni britská sedmibojařka Jessica Ennis-Hillová, španělský golfista Sergio Garcia, jihoafrický plavec Chad le Clos a americký plavec Michael Phelps. Tři z nich jsou zlatí medailisté v čele s Phelpsem, coby nejúspěšnějším olympionikem všech dob. Věrohodná ukázka toho, že sny se mohou naplnit.

Sergio Garcia

Sergio Garcia

Píseň „Hall of Fame“ od skupiny The Script byla upravena a nově nazpívána malým chlapcem, aby vystihla sny, jež pohání mnoho atletů již od dětství.

Michael Phelps

Michael Phelps

To potvrdil Michael Phelps, když se svěřil: „Myslíte, že jsem tušil, kde budu nyní, když jsem v roce 2000 začal tuto kariéru? Ne. Ale snil jsem o tom. Věřil, že to mohu dokázat a nikdy se nevzdal. Bylo mi patnáct, když jsem si sedl se svým agentem a řekl mu, že chci změnit svět sportovního plavání.“ Je jisté, že na olympijských hrách v Riu se opět vyplní mnoho snů. Kdo se postaví na nejvyšší stupně vítězů? To ukáže pouze čas a Omega.

Galerie

Chad le Clos
Jessica Ennis Hill
Sergio Garcia
Michael Phelps