PŘEDSTAVUJEME VÁNOČNÍ KAMPAŇ TIFFANY & CO.

09. Listopad 2015 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 13816

Kampaň JOY COMES OUT OF THE BLUE Tiffany & Co navazuje na nové kreativní zaměření značky. V kampaních se objevují opravdové osobnosti, které k sobě cítí v reálném životě lásku. A jako projev této lásky si dávají ten nejdokonalejší dárek, kterým je dárek od Tiffanyho v kouzelné modré krabičce.

„Radost nepochází pouze z naší modré krabičky, ale také z hlubokých citů, které lidé sdílejí,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Dárky od Tiffanyho jsou nejen s nadšením přijímány, ale také darovány, protože přinášejí radost na celý život.”

Novou kampaň nafotil módní fotograf Mario Sorrenti. Modelem mu byl manželský pár Anja Rubik a Sasha Knezevic; supermodel Brad Kroenig a jeho synové Hudson a Jameson a sourozenci – modelové Elijah, Kieran a Braden Crotherovi. Vidíte také v jejich tvářích napjaté očekávání Ježíška a radostné nadšení z Vánoc?

Galerie