NEWS & ARTICLES

REVOLUCE V PODNIKÁNÍ OČIMA DANIELA PRIESTLEYHO

ARTICLE BY

Představujeme vám útlou knihu s názvem Revoluce podnikání, jejímž autorem je úspěšný podnikatel Daniel Priestley.

Svět se neustále mění a vyvíjí. A to ve všech oblastech, podnikání nevyjímaje. To, jak pracovali naši dědové, ale i tátové, se pomalu stává historií, na kterou budeme brzy nostalgicky vzpomínat. Mnohé pracovní pozice pomalu zaniknou a nahradí je jiné.

Do popředí zájmu se dostávají pružné start-upy a malé ambiciózní firmy. V nich je ukryt velký potenciál, který nám představuje právě tato kniha. Revoluce v podnikání se snaží své čtenáře zorientovat v novém business světě. Ukázat jim cestu, jak dosáhnout v novém prostředí úspěchu.

Kniha není návod nebo příručka, „jak se stát úspěšným podnikatelem a mít spoustu peněz“, ale je pro čtenáře inspirací a motivací k tomu rozjet vlastní business a zároveň dělat to, co je vnitřbně naplňuje.

Autor má bohaté osobní zkušenosti s podnikáním. Ještě mu nebylo ani 25 let a už vybudoval event marketingovou firmu s obratem v řádu mnoha milionů dolarů. Během své kariéry koupil, zachránil a následně prodal mnoho firem.


AUTOR ČLÁNKU


Galerie

Medailonek společnosti

Grada Publishing
234 264 401
obchod@grada.cz
U Průhonu 22, 170 00 Praha 7

Firemní články

Cantwell Marianne

ŽIJTE PODLE SVÉHO S KNIHOU OD CANTWELL MARIANNE

8.1.2016

pokud cítíte, že vám zaměstnání nepřináší žádné uspokojení a rádi byste se od něj osvobodili, možná vás bude inspirací kniha, kterou jsme objevili na pultech. Nese název Vydělávejte na tom, co vás baví, a žijte podle svého. Knihu napsala Cantwell Marianne.

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D

AKTUÁLNÍ POZNATKY O EMOCÍCH SHRNUJE KNIHA OD JITKY VYSEKALOVÉ

18.12.2015

Emoce jsou všude kolem nás a provázejí nás celým životem. Hrají v našich životech důležitou roli. Poznatky o emocích se dají využít také v marketingu, o čemž nás přesvědčila publikace Doc. PhDr. Jitky Vysekalové, Ph.D., Emoce v marketingu. Paní Vysekalová působí jako nezávislý poradce v oboru psychologie trhu a marketingové komunikace.

REVOLUCE V PODNIKÁNÍ OČIMA DANIELA PRIESTLEYHO

15.12.2015

Představujeme vám útlou knihu s názvem Revoluce podnikání, jejímž autorem je úspěšný podnikatel Daniel Priestley.

PSYCHOLOGIE MASOVÝCH VRAHŮ NAHLÍŽÍ DO STINNÝCH STRÁNEK LIDSKÉ PSYCHIKY

10.12.2015

Příběhy, které nikdo z nás nechce zažít. Příběhy, od kterých se však, když je začneme číst, nemůžeme odtrhnout, podivně nás přitahují.
Představujeme knihu Psychologie masových vrahů od Andreje Drbohlava, která je zajímavá, fascinující a poučná.

ODBORNÁ PUBLIKACE VÝZKUM MÉDIÍ OD RENÁTY SEDLÁKOVÉ

3.12.2015

Přinášíme tip na odbornou publikaci pro ty z vás, kteří se zabývají mediální komunikací a jejím výzkumem. Kniha Výzkum médií od Renáty Sedlákové nabízí pohled na zásadní techniky, které jsou potřebné k analýze obsahu i samotných příjemců mediální komunikace.

JAK RYCHLE ZBOHATNOUT RADÍ VE SVÉ KNIZE MILIONÁŘ ANDREJ PREŠOVSKÝ

1.12.2015

Andrej Prešovský je slovenský milionář, který ve své knize JAK RYCHLE ZBOHATNOUT radí, jak dosáhnout úspěchu a s tím spojeného bohatství. Proto se také podle nás tato kniha liší od jiných příruček, které radí, co a jak dělat pro získání pohádkového bohatství.

INSPIRATIVNÍ ITALSKÁ KUCHAŘKA INSPIRATO DA ITALIA – VŠICHNI KE STOLU

25.11.2015

Přinášíme vám skvělý tip na kuchařku. V nakladatelství Grada vyšla kniha Inspirato da Italia – Všichni ke stolu. Nová malá kuchařka plná italských receptů, kterou, přesně jak se píše v názvu, se můžete nechat klidně jen inspirovat. A určitě si nemyslete, že zde najdete recety na „pouhé“ těstoviny nebo pizzu.