AS SEEN ON TV, nová kabela od Jeremy Scotta pro Longchamp Podzim 2017

07. Srpen 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 17730

Stala by se Marilyn Monroe hollywoodskou hvězdou první velikosti bez existence televize? Kouzelná moc médií je tak trochu tématem, které zpracoval návrhář Jeremy Scott v nové sběratelské edici pro Longchamp. Spojení sloganu “as seen on TV” - viděna v televizi , společně s portrétem jedinečné ikony glamuru 50.let, apeluje na jasné kódy pop artu, tolik blízké tomuto umělci.

Tato kabela je posledním přírustkem do kolekcí, které vytvořil Jeremy Scott pro Longchamp. Tento hravý, sběratelský , pop artový kousek je k dostání v butiku Colette v Paris a také v Praze v exkluzivním butiku Longchamp, Pařížská 125/16, Praha 1.

Francouzský luxusní dům Longchamp byl založen v Paříži v roce 1948 panem Jean Cassegrain a značka je stále vedena a vlastněna rodinou Cassegrain. Longchamp kabelky, zavazadla a doplňky mají skvělou reputaci po celém světě, a to díky svému jedinečnému řemeslnému zpracování a kvalitě, která se nyní rozšiřuje také do kolekcí obuvi a módních ready-to-wear kolekcí. Longchamp je mezinárodní značka, která si udržuje dynamiku a energii již po mnohá desetiletí.

Longchamp ztělesňuje francouzskou eleganci, svěží a inspirující kreativitu, stejně tak se stal součástí každodenního luxusu a života žen a mužů na celém světě.. Osvěžující reklamní kampaně a vzrušující spolupráce s umělci podtrhují moderní a někdy hravý duch značky Longchamp, která vlastní více než 300 exkluzivních butiků po celém světě.

Galerie