Seznamte se s budoucností domácích spotřebičů v Brand Experience Centru

10. Duben 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 14357

Brand Experience Center společnosti BSH je prvním zážitkovým centrem, které je věnované výhradně domácím spotřebičům. Na 500 m2 vás tu čeká zcela nový styl prezentace produktů tří značek: Bosch, Gaggenau a Siemens.

Brand Experience Center stojí za to navštívit. Čekají tu na Vás exkluzivní prezentační prostory, nechybí ani kavárna. Jen pro Vás zde jsou k dispozici vyškolení pracovníci, kteří vám předají potřebné informace.

Po návštěvě v centru vám bude jasné, proč tolik uživatelů volí pro své domácnosti značky Bosch, Siemens a Gaggenau. A abyste byli skutečně rozhodnuti, který spotřebič je pro vás ten pravý, můžete si vše na místě otestovat.

Zážitek z tohoto jedinečného pohledu na domácí spotřebiče je nutné dostatečně vstřebat, i proto zde je již zmíněná kavárna, v níž se podává lahodná káva. Ta připravována v kávovarech, jak jinak, než značky Bosh. Také kavárna je řešena netradičně. Skrze její skleněnou stěnu můžete pozorovat práci specialistů Brand Experience Centra v servisním středisku.

Centrum navrhlo architektonické a designové studio Atelier Kunc Architects se sídlem v pražské Radlické ulici. Na místě centra stála kdysi jedna z budov Walterovy továrny, jejíž industriální ráz mu zůstal zachován. Díky tomu se zde zajímavě snoubí historická architektura, nadčasový design a funkčnost nejmodernějších spotřebičů.

Galerie