TIFFANY BOŘÍ PŘEDSUDKY, SNUBNÍ PRSTENY LETOS PROPAGUJÍ I GAYOVÉ

TIFFANY BOŘÍ PŘEDSUDKY, SNUBNÍ PRSTENY LETOS PROPAGUJÍ I GAYOVÉ
18. Leden 2015 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 13366

V rámci na první dojem “klasické” kampaně “Will you?”, se na scéně objevila i zcela neotřelá a poněkud kontroverzní fotografie propagující snubní prsteny pouze pro muže. Tato nová kampaň boří všechny předsudky a je určena gayům.

Proslulá šperkařská firma Tiffany tímto krokem překvapila celý svět. Manželství a skutečná láska přece může mít různé podoby, hlásá Tiffany. Ale všechny může spojovat snubní prsten od Tiffanyho, je dodáno jedním dechem.

Autorem nejen této fotografie, ale i celé kampaně, je Paul Lindbergh. Kampaň Will you zobrazuje celkem 7 příběhů lásky, které jsou spojeny s manželstvím. I přesto, že ne všude je takovýto vztah legalizován, kampaň byla všeobecně přijata pozitivně. Je pravdou, že reklamu, v níž se objevili homosexuálové, v minulosti použila již celá řada amerických firem, Tiffany však měla premiéru. Značka Tiffany & Co. byla založena v roce 1837 v New Yorku a nyní má po celém světě 289 poboček. Česká republika má rovněž jednu pobočku, kterou naleznete v Praze na Pařížské ulici.