5. ročník programu Czech Superbrands již má své vítěze

18. Září 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 15884

Celosvětový program Superbrands, který je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, představil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event, který se konal 14. září, některé nejúspěšnější obchodní značky pro rok 2017. Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odneslo 60 značek, z nichž 44 získalo titul Consumer Superbrands a 16 titul Business Superbrands.

Již třetím rokem byla v ČR vyhlášena kategorie SUPERSON – Superbrands Osobnost roku, letos se držitelem tohoto titulu stal fenomén kulturního dění, zpěvák Karel Gott. Honorary Superbrand 2017 získala Světluška, Social Media Czech Superbrands 2017 Award si vychutnala značka Pilsner Urquell.

Projekt Czech Superbrands je v České republice aktivní již 5. rokem. Jeho smyslem je vybrat mezi více než milionem značek registrovaných na našem trhu ty nejúspěšnější a umožnit jim prostřednictvím PR a mediální kampaně ještě větší vizibilitu. Oceněné značky zapojené do programu mohou zároveň využít řady analýz, výzkumů či konzultací, které jim poskytují partneři Czech Superbrands, a získat díky nim další výhody pro svůj byznys.

„Program Czech Superbrands rok od roku nabývá na síle. Nejen že roste počet značek, které se do programu každoročně zapojují, ale roste i celkové povědomí o ocenění a mezinárodním programu Superbrands. To potvrzuje i řada spotřebitelských výzkumů, které si necháváme průběžně zpracovávat. Obojí je pro nás důkazem, že se program Superbrands v ČR etabloval a má své opodstatnění,“ říká Mgr. Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku.

Zařadit se mezi Superbrands však mohou jen ty nejlepší značky, které musí projít nezávislým tříkolovým poměřováním napříč desítkami kategorií, přičemž je brán zřetel například na obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě B2C značek na spotřebitelský průzkum.

V rámci galavečera Superbrands Tribute Event byla pokřtěna obsáhlá ročenka Czech Superbrands 2017, která je důležitým a tradičním prvkem programu Superbrands a také účinným marketingovým nástrojem. Jsou v ní představeny příběhy některých oceněných značek a partnerů Superbrands, které poukazují na jejich historii, úspěchy, produkty či marketingové a CSR aktivity.

Galerie