AUDEMARS PIGUET OTEVŘEL SVŮJ ZCELA NOVÝ VLAJKOVÝ BUTIK NA PAŘÍŽSKÉ

18. Květen 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 17626

Pařížská ulice v Praze má nový luxusní butik. Švýcarská hodinářská manufaktura Audemars Piguet zde představila nový design svého vlajkového butiku. Nová tvář je odrazem celosvětového konceptu postaveného na více jak 140 letech historii této značky.

Samotného slavnostního otevření se zúčastnil i pan Francois-Henry Bennahmias, generální ředitel Audemars Piguet, který dodal: „Lidé se mne během mé návštěvy několikrát ptali, co vlastně AP znamená. No a dnes večer je to jednoznačně Ahoj Praho! Velmi nás těší, že jsme zastoupeni v jednom z nejvíce navštěvovaných měst v Evropě a děkujeme Luxury Brand Management, že nám to umožnila“. Se slavnostním přestřižením pásky generálnímu řediteli pomohla Zuzana Řezníčková ze společnosti LBM.

Praha se tak stala další metropolí po Los Angeles či Singapuru, které mají tu čest mít tento významný butik ve svém městě. Butik je rozdělen do dvou hlavních částí, přičemž první nabízí rozsáhlé portfolio dámských i pánských hodinek v přilehlých vitrínách a originální vítací zónu. Druhá část je určena pro větší soukromí klientů. Ti si zde mohou během prezentace vychutnat kávu či sklenku šampaňského.

Materiál obklopující prostory je převážně ze dřeva a kovu. Doplňují je prvky idylické krajiny Le Brassus. Například masivní lustr symbolizující mraky a mlhu Vallée de Joux, jenž se nad údolím nacházejí poměrně často, přičemž doplňující světla jsou inspirovány kapkami deště, který se nad Le Brassus vyskytuje pravidelně.

Galerie