Dior odhalil svoji kampaň pro jaro a léto 2017
Dům Dior odhalil svoji ready-to-wear kampaň pro nadcházející jaro a léto. Jedná se o vůbec první kolekci, jež vede umělecká šéfka Maria Grazia Chiuri. Modely, protknuté feministickými hodnotami, jsou zachyceny francouzskou fotografkou Brigitte Lacombe.
Hlavními tvářemi kampaně jsou dvojčata Ruth a May Bell. KAMPAŇ je součástí širšího projektu: ženy za objektivem. Fotografie kampaně jsou vyhotoveny výhradně ženami, jejich vizí a realizací svého osobního náhledu na kolekci.
Snažím se být pozorná ke světu a tvořit módu, která se podobá dnešní ženě,” říká Maria Grazia Chiuri. Svoji první kolekci pro Dior, na kterou měla, stejně jako její předchůdce Raf Simons, šest týdnů, pojala v duchu ženskosti a jednoduchosti s propracovanými detaily.
V sérii estetických záběrů fotografka Brigitte Lacombe zdůrazňuje, jak odlišná jsou ona dvojčata. Každá z modelek ilustruje své vlastnosti, každá jinak zdůrazňuje ženskost dle Dioru, každá je jeho jinou tváří. Tato kampaň zdůrazňuje moderní krásu, v jejímž středu stojí žena. Míchají se v ní sportovní rysy se smyslností, která je vyjádřena jak tylovými večerními šaty, tak outfitem inspirovaným šermem. Všechny modely spojuje jedno – jedinečnost a sebejistota.