FREJA BEHA ERICHSEN SE V PODZIMNÍ KAMPANI LONGCHAMP FALL 2017 STALA COOL PAŘÍŽANKOU

10. Srpen 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16368

Kultovní francouzská značka LONGCHAMP zvolila pro svou reklamní kampaň Podzim 2017 novou ikonu, dánskou supermodelku Freju Beha Erichsen. Na sérii snímků z pařížských ulic je zachycena aparátem slavného módního fotografa Angelo Pennetta.

Paříž, tepající srdce módního světa, je neoddělitelnou součástí dědictví a DNA značky LONGCHAMP a hraje hlavní roli ve všech jejích reklamních kampaních. Odhaluje tu svou moderní a pulzující tvář, svou elegantní perspektivu a zlatou zdobnost, které dohromady tvoří ideální ”plátno”, na němž skvěle vyniknou novinky z kolekce Podzim- Fall 2017.

Vizuály kampaně, jež jsou dílem módní designerky Géraldine Saglio, zachycují „Queen of cool” Freju Beha Erichsen, která jim vdechla svou charakteristickou nonšalanci…Celá kampaň se točí kolem hlavní hvězdy sezóny, nové kabelky Mademoiselle Longchamp, která naprosto vyjadřuje “l'air du temps” - kouzlo okamžiku naší doby. Trendy kabelka z nejjemnější teletiny, provokativní designové perforování, dvojitý popruh, který umožní své ležérní majitelce, která touží po svobodě, nošení buď v ruce, přes rameno nebo cross body.

Podle umělecké ředitelky LONGCHAMP Sophie Delafontaine „Tato nová kampaň nesděluje světu pouze hlavní hodnoty značky LONGCHAMP – svobodu, kreativitu, řemeslný um a luxus – ale zároveň ukazuje, že být Pařížankou je především stav mysli. Je to přístup k životu, který může být definován třemi slovy: svoboda, spontánnost, smyslnost.”

Tato kosmopolitní vize je dotažena osobností Frejy Beha Erichsen k dokonalosti, což ji řadí po bok takových ikon jako Jean Seberg nebo Jane Birkin – které, ač nebyly rodilé Pařížanky, staly se symbolem pařížského stylu.

Galerie