Hledáte-li luxusní pokouření, sáhněte po doutníku Montecristo 80 Aniversario

26. Únor 2018 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 13479

Značku Montecristo vytvořil roku 1935 Alonso Menéndez. Jak asi tušíte, k názvu značky jej inspirovalo dílo Alexandra Dumase, román Hrabě Monte Christo. Film totiž prý měli v oblibě baliči doutníků. O popularitu značky, která se před nástupem Cohiby stala velmi oceňovanou, se zasloužila továrna H. Upmanna.

Doutníky, jež si zamiloval Alfréd Hitchcock, zaujmou svým designem. Baleny jsou do výrazných červenožlutých krabic, na jejich víku je královský znak Francie – zkřížené meče a stylizovaný květ lilie. Pro mnoho kuřáků jsou doutníky Montecristo jediným měřítkem při posuzování kvality doutníků ostatních značek.

Silně limitovanou edicí je edice Montecristo 80 Aniversario. K dostání je v mnoha chutích a vůních, jako například v příchuti čokolády, kakaa, oříšků či kávy. Stejně jako všechny doutníky Montecristo, i tato limitovaná edice je jemně kořeněná.

V limitované edici Montecristo 80 Aniversario vyšlo pouze 30 000 boxů, přičemž v každém boxu je 20 doutníků. Orientační doba kouření jednoho doutníku je 75-90 minut. Doutníky jsou dlouhé 16,5 cm, jejich průměr je 2,18 cm. Jsou vyráběny jak jinak než ručně na Kubě.

Galerie