Influencering

Influencering
Začátek akce
16. 10. 2019 09:00
Konec akce
16. 10. 2019 18:00
Místo konání
HubHub (Palác ARA), Perlová 5, Praha
Přejít na Web & koupit vstupenky
Cena vstupenek
4 499 Kč
5 499 Kč
Dress Code
- Není Určen -

První česká konference zaměřená výhradně na influencer marketing

První ročník celodenní konference se bude konat 16. října v novém prostoru coworkingového centra HubHub v Paláci ARA a poskytne odpovědi nejen na to, jak na efektivní influencer marketing, ale otevře i další aktuální, a mnohdy i kontroverzní témata, která se tohoto současného trendu týkají.

Cílem konference je zástupcům firem a dalším zájemcům, poskytnout co nejvíce informací o tom, jak dělat influencer marketing s měřitelnými výsledky, návratností investice, ale zároveň tak, aby nepoškodil jméno značky a byl výhodný jak pro firmu, tak influencera,“ říká organizátor Jakub Stejskal z marketingové agentury Grapefruit Company.

Návštěvníci se mohou těšit na vystoupení předních českých influencer marketingových agentur jako je Getboost, Elite Bloggers, World of Online, The Hive, Fragile Agency, Wedigital či Subscribe. Svoje zkušenosti ovšem nabídnou také zástupci firem jako Footshop či Heureka a netradiční pohled na spolupráci s influencery představí organizátorka Miss České republiky Alexandra Belingerová a programový ředitel Televize Óčko Alexandr Guha.

Program nabízí široký okruh témat, například sociolog a ředitel agentury Behavio Jiří Boudal prozradí, jak data o podvědomém rozhodování spotřebitelů při nakupování lze využít při hledání toho správného influencera, Andrea Pavelcová z eLegal rozebere influencering z pohledu práva a také budou představena data z výzkumu Univerzity Karlovy o vnímání reklamy a etice na sociálních sítích.

Zásadní témata jako předsudky a názory na influencer marketing, které kolují mezi firmami nebo v současnosti hodně diskutovaná spolupráce s mikroinfluencery budou rozebrána formou panelových diskusí s odborníky na danou problematiku. Ve stejném formátu pak budou prezentovat své názory také samotní influenceři, z nichž přislíbili účast například Adam Mišík, Gabriela Heclová, Markéta (Makyna) Poláková, Karel Šrámek a Albert Bately (youtuberská dvojice Pims) či Lukáš (Lukefry) Fritscher.

Vedle diskusí a přednášek bude na konferenci také možnost participovat na praktických workshopech. Návštěvníci si budou moci zkusit pod vedením odborníků z agentury World of Online vytvořit kampaň s influencery nebo zjistit, jak si vybudovat vlastní značku na sociálních sítích na workshopu Jitky Pšejové.

PŘEDNÁŠKY:

Influencer marketing z pohledu práva
Jak si smluvně pojistit, aby influencer nepoškodil vaši pověst? Jaké jsou limity reklamy, nekalé soutěže a ochrany spotřebitele? To vše srozumitelně na konkrétních příkladech z českého influencer prostředí od eLegal advokátní kancelář.

Využití gamingu k propagaci produktu či značky
Gaming je rychle se rozrůstající se oblast skýtající možnosti k propagaci širokého spektra produktů. Rozdíly mezi kampaněmi s amatérskými a profesionálními hráči či konkrétní příklady spoluprací představí zakladatel organizace eSuba.

Jak se dělá influencer marketing bez agentury
Nemají agenturu, přesto je s jejich značkou spojeno hned několik nejvýraznějších osobností českých sociálních sítí. Jak toho dosáhli, kde se po cestě spálili a jaké vykazují výsledky ? To a další zkušenosti vám poví Martin Paukrt, který vede social media tým společnosti Footshop.

Jak budovat svojí osobní značku přes sociální sítě
Díky síle sociálních sítí můžete zaujmout svého potenciálního zákazníka, kolegu či zaměstnavatele ještě před osobní schůzkou. Na praktickém workshopu Jitka Psejova se dozvíte tipy, jak se prezentovat na sociálních sítích a jak je konkrétně aplikovat do vašich profilů.

Využití platforem pro spolupráci s influencery
Agentura nebo přímá spolupráce nejsou jediné možnosti jak mohou firmy uskutečnit propagaci svých produktů ve spojení s influencery. Alternativní cestou jsou další online nástroje jako platformy, které propojují firmy s online tvůrci. Jak to funguje u nás a jak v zahraničí?

Jak pracovat s mikroinflucery a budovat komunitu
V jakých případech je výhodné spolupracovat s mikroinfluencery? Jaké výsledky od kampaní s nimi očekávat nebo jak si vybudovat vlastní komunitu menších influencerů, kteří budou dlouhodobě značku podporovat? V panelové diskusi bude toto téma rozebráno z několika úhlů pohledu.

Etické aspekty reklam na sociálních médiích
Etické aspekty budou v této přednášce rozebrané na základě výsledků aktuálního výzkumu Fakulty sociálních věd zaměřeného na influencer marketing a děti a ukázkách reklam skrytých i těch správně označených.

Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?
Specifika a možnosti prezentace produktů na blozích, současné trendy či označování reklamy. To vše na praktických příkladech realizovaných spoluprací.

Fotogalerie