Kampaň Zalando pro jaro a léto 2019

Hana Benešová
08. Březen 2019

Svoboda, upřímnost a sebevyjádření: kampaň Zalando pro sezónu jaro/léto 2019 oslavuje autenticitu a jedinečnost a nabádá každého člověka, aby byl sám sebou a bránil se jakýmkoliv předsudkům či škatulkování. Za televizní, digitální i out-of-home kampaní stojí přesvědčení, že každý má právo na to, být přesně tím, kým být chce. Zalando se zaměřuje na pohodlnost, spolehlivost a služby šité na míru. Díky tomu mohou zákazníci zůstat sami sebou a ožívat si nakupování online bez jakýchkoliv kompromisů.

„Trochu nároční. Pohodlní. Příliš opatrní. No a co?“ Těmito slovy začíná nejnovější kampaň Zalando. Společnost se zaměřuje plně na zákazníky, nakupování zcela přizpůsobuje jejich osobnosti a nabízí odpověď na všechny jejich potřeby. Díky pohodlným a inovativním službám jako je výběr z více než 1900 značek, doprava zdarma, bezplatné a snadné vrácení zboží či výběr z několika bezpečných způsobů platby je každá zkušenost s nákupy na Zalandu ještě snazší a atraktivnější.

 

V televizní reklamě, kterou režíroval Jan Gleie, kamery zachycují momenty každodenního života skutečných lidí na ulici, ve veřejné dopravě či v intimním prostoru vlastního domova. Vizuální příběh se skládá z energické směsice lidí, módy a barev - od sportovního oblečení až po moderní klasiku od mnoha mezinárodních značek.

 

Přetváření zaběhnutých norem a inovace jsou hodnoty, které vyjadřují postoj Zalanda i samotné kampaně. „Během posledních deseti let pomohlo Zalando svým zákazníkům bez námahy utvářet svůj styl a cítit se dobře. S touto kampaní bychom se chtěli posunout ještě dál a vyzvat naše zákazníky k oslavě vlastní jedinečnosti a vyjádření vlastní identity,“ říká ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaign Jonny Ng.

Kampaň je vysílána nejen na televizních a digitálních kanálech, ale fotografie Sachy Marica se objeví v hlavních městech i jako out-of-home reklama.