Na Fundlift vstupuje Brunio, výrobce super-premium vařených produktů pro domácí mazlíčky

31. Leden 2017 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16220

Na Fundlift míří Brunio, jedna z prvních českých firem podnikajících v rychle rostoucím segmentu super-premium vařených produktů pro domácí mazlíčky. Brunio je super-prémiové vyvážené vařené krmivo pro psy vyráběné z čerstvých surovin od lokálních dodavatelů, vyvinuté pod dozorem veterinárních výživových poradců.

„K založení Brunio mě inspirovala prosperující společnost v oboru krmiva pro psy, které jsem si všimla během svého pobytu v USA, a přišlo mi logické podobný koncept přinést do České republiky. Kvalitní strava pro psy má prokazatelně obrovský vliv na jejich zdraví a nebyla jsem spokojená s možnostmi, které doposud na Českém trhu byly.“ uvedla Petra Stoklasová, zakladatelka projektu.

Součástí konceptu Brunio je pravidelný rozvoz krmiva ke koncovým spotřebitelům. V případě, že by jídlo psovi nechutnalo, Brunio do tří dnů od převzetí vrátí zákazníkovi peníze a pro zbylé zásoby si přijede.

Prostředky získané z emise plánuje firma využít na marketingovou kampaň, akvizici nových klientů a rozšíření nabídky produktů. Strategickým cílem je vybudování tvz. „lovebrandu“ se stálou základnou pravidelných odběratelů. Do 4-letých konvertibilních certifikátů mohou investoři na investiční platformě Fundlift investovat od 24. ledna za atraktivní úrok 10 % ročně.

Investment-crowdfundingová platforma Fundlift umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu.

Od května 2016, kdy byl Fundlift spuštěn, již peníze získalo jedenáct projektů – ING Medical, SizeID, Carsharing AJO.cz, Artstaq, 3Doid, Carismo, StartupYard, Pivovar Zvíkov, ISOLINE, Burrito Loco a Enlog. Fundlift hlásí 100% úspěšnost zafinancování vystavených kampaní.

Galerie