Nespresso se podruhé stává oficiálním partnerem Mercedes Benz Prague Fashion Weeku

Hana Benešová
12. Srpen 2016
Nespresso je značka, jejíž jméno je synonymem nejen pro kávu špičkové kvality, ale také pro neotřelý a moderní design. Také z toho důvodu se na jaře stala partnerem Mercedes Benz Prague Fashion Weeku a nyní na úspěšnou spolupráci navazuje. I během podzimní edice módního svátku představí speciální showroom „Re-see Showroom supported by Nespresso“ a taktéž se zapojí do projektu Shopping Night.

Prostory na akci, která se bude konat 6. září od 13 do 19 hodin, nově propůjčí The Chemistry Gallery, jejíž moderní prostory dokonale podtrhnou jedinečnost a nezapomenutelnost okamžiku. VIP klientům, novinářům, stylistům i široké veřejnosti zde designéři a návrháři detailně představí svou tvorbu a modely, které mohli spatřit v průběhu týdne na módních přehlídkách.

„Jsme velmi rádi, že se na jaře spolupráce s Mercedes Benz Prague Fashion Week vydařila a že můžeme být jeho součástí i podruhé, v rámci jeho podzimní edice. Je báječné, že je v České republice tolik schopných a šikovných lidí, kteří zde mohou ukázat svou práci široké veřejnosti. Tento týden ale nepatří pouze zavedeným značkám, ba naopak, jedním z cílů celé akce je také neustále hledat nové talenty, které mohou do módní branže přinést nové, neotřelé nápady. Jsme vděční, že můžeme být při tom,“ okomentovala Andrea Petrová, marketing manager společnosti Nespresso.

Nespresso bude zároveň součástí speciálního večera Pařížská Harper’s Bazaar Shopping Night, který proběhne v pátek 2. září 2016 od 18 hodin. Tento den zůstanou brány butiku otevřeny až do 22 hodin a návštěvníci se budou moci těšit na míchané drinky a také na ochutnávku exkluzivní novinky – limitované edice brazilské kávy Cafezinho, která je inspirována tradiční brazilskou kávovou kulturou.

Firemní články