NOVÝ KONCEPT ZNAČKY GUCCI PŘEDSTAVEN V MILÁNĚ

04. Leden 2016 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 13254

Značka Gucci v září představila nový designový koncept obchodu navržený kreativním ředitelem Alessandro Michelem, v němž představil své první kolekce pro podzim/zima 2015-16. Vlajkový obchod Gucci na Via Montenapoleone v Milánu je první butik z globální sítě módního domu, který je přepracován a udává tón pro nové maloobchodní prostředí značky. Butik má interiér ve stylu, který vítá své zákazníky a přináší jim pocit uvolnění a přátelství.

Měkké prvky, jako jsou sametová křesla, se v něm kombinují s průmyslovými prvky, jako jsou nýty. Současný luxus je tvořen nejen použitím krásných a výstředních materiálů, ale také prostřednictvím odvážně využitým prostorem. Aby se zachoval současný charakteri nových kolekcí Gucci, v butiku je vidět kombinace tradice a moderny, průmyslu a romantiky. „Žijeme ve světě kontrastů a to je to, co dělá život zajímavý," říká Alessandro Michele. "Design nových obchodů nejenže sdružuje různé elementy, stírá hranice mezi tradičním a moderním, ale umožňuje také, aby oděvy a doplňky mluvily samy za sebe."

Kontrastní prvky představující různé styly, vytváří zvědavost a přináší zákazníkům pocit, že neustále objevují nové aspekty obchodu. Cestování je totiž ústředním tématem nového designu obchodu. Využívá estetiku zavazadel včetně jiných dekorativních prvků a odkazuje na historii módního domu. "Design nového obchodu je jedním z hlavních způsobů, jak v Gucci komunikujeme novou identitu, a není náhodou, že se představil právě v obchodě v Miláně v Montenapoleone a shoduje se se začátkem Milan Fashion Week." Řekl Marco Bizzarri, prezident a generální ředitel značky Gucci.

Galerie