Rok 2022 znamená pro ocenění Nejdůvěryhodnější značka nečekané změny | Luxus.cz
Domů

Breaking news

Zveme vás na akci Šestý ročník festivalu Věčná naděje zahájí Verdiho Requiem která se koná do 30. 3. 2023
Zveme vás na akci The Masters 2023 která se koná do 9. 4. 2023
Zveme vás na akci Velikonoční menu Marka Fichtnera v restauraci Červený jelen která se koná do 12. 4. 2023
Zveme vás na akci Bohémský velikonoční brunch v křížové chodbě hotelu Mandarin Oriental, Prague která se koná už 9. 4. 2023
Zveme vás na akci Prodejní výstava všestranně nadaného umělce Davida Uličníka která se koná do 12. 4. 2023
Zveme vás na akci 7. ročník soutěže Kanceláře roku spouští registraci přihlášek která se koná do 12. 4. 2023
Zveme vás na akci Show My Leonard Cohen v České republice která se koná do 14. 5. 2023
Zveme vás na akci Show My Leonard Cohen v České republice která se koná do 14. 5. 2023
Zveme vás na akci Výstava v Památníku Karla Čapka: Úspěch se neodpouští která se koná do 31. 3. 2023
Právě probíhá Soutěž o pět balení Inca Collagen 30x3 g. Hodně štěstí!!!
Zveme vás na akci The Masters 2023 která se koná do 9. 4. 2023
Zveme vás na akci Výstava v Památníku Karla Čapka: Úspěch se neodpouští která se koná do 31. 3. 2023
Právě probíhá Soutěž o tiskárnu instax SQUARE Link. Hodně štěstí!!!
Právě probíhá Soutěž o doplněk stravy na podporu kvalitního spánku Lunestil. Hodně štěstí!!!
Zveme vás na akci Prodejní výstava všestranně nadaného umělce Davida Uličníka která se koná do 12. 4. 2023
Zveme vás na akci Šestý ročník festivalu Věčná naděje zahájí Verdiho Requiem která se koná do 30. 3. 2023
Zveme vás na akci Velikonoční menu Marka Fichtnera v restauraci Červený jelen která se koná do 12. 4. 2023
Zveme vás na akci Bohémský velikonoční brunch v křížové chodbě hotelu Mandarin Oriental, Prague která se koná už 9. 4. 2023
Zveme vás na akci 7. ročník soutěže Kanceláře roku spouští registraci přihlášek která se koná do 12. 4. 2023

Hlavní navigace

  • Rozhovory
  • Události
  • Soutěže
  • Stalo se
  • Pomáhejte s námi

Parfémy týdne

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3

EXKLUZIVNÍ PROJEKTY

Rok 2022 znamená pro ocenění Nejdůvěryhodnější značka nečekané změny

13. Listopad 2022 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 17861

Osmý ročník marketingového programu Důvěryhodné značky zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěryhodnost značek na trhu v České republice. Soutěž jasně poukázala na tržní změny v rámci nákupního chování, reagující na dění ve společnosti. Dotázáno bylo čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili téměř devět set značek z devadesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby a instituce, poskytovatelé energií, prodejci drogerie, potraviny a mnoho dalších. V soutěži byly oceněny nové kategorie jako hračky, dámská hygiena, energetické nápoje, jazykové školy, vyhledavače práce nebo robotické vysavače, u kterých je zaznamenána rostoucí popularita. Organizátoři také reagovali na převratné změny na trhu s energiemi a stavebninami, nově tak byly oceněny značky z kategorii betonové prvky, střešní krytiny, kotle a bojlery a další. Mezi nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar a IQOS. Skokanem roku, tedy značkou s největším meziročním nárůstem, sestala značka probiotik Biopron. Slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2022 proběhlo v rámci galavečera 10. listopadu tohoto roku v Autoklubu České republiky v Praze.

„Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. A protože může v každé kategorii zvítězit pouze jedna značka, redesignovali jsme logo soutěže. Nově je jeho součástí symbol medaile s jedničkou,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services. „Nejdůvěryhodnější značka zareagovala rovněž na převratné změny na trhu s energiemi a stavebninami, proto byly otevřeny nové kategorie typu Kamna a krby, Kotle a bojlery, Betonové prvky, Střešní krytiny či Fasádní systémy.

Výsledky v těchto kategoriích mohou zákazníkům pomoci při výběru alternativního zdroje tepla před nadcházející topnou sezónou či při plánované rekonstrukci,“ dodává Lukáš Matějka. Výsledky soutěže dále jednoznačně potvrdily strmý růst segmentu Q-commerce (Quick Commerce), tedy elektronický obchod s dodávkami v extrémně krátkém čase. A to jednoznačně díky pandemické době. V České republice se tento trend týká především dodávek jídla, postupně se k němu však přidávají oblasti dodávek elektroniky, léků nebo potravin a oblečení.

Důvěryhodné značky potvrzují zajímavé změny v nákupním chování českých zákazníků

Výsledky programu potvrzují i data výzkumné agentury NielsenIQ, která sleduje změny v nákupním chování. Zákazníci si své nákupy plánují a promýšlejí v této náročné době ještě výrazněji než v loňském roce. I letos procento respondentů, deklarujících zájem o zdravý životní styl nekleslo pod 70%. Větší roli nyní hrají promoce. Citlivost na promoce se výrazně změnila, více nakupujících je v dnešní době ochotno nakupovat jiné než obvyklé značky, právě kvůli promoakcím. Před pandemií, v roce 2019 uvedlo 63% dotázaných že je promoce při nakupování ovlivňují, z letošního výzkumu Inflační studie vyplývá že již 77% dotázaných inklinuje k promočním akcím. Již z průzkumu Inflace, který byl realizován v červenci 2022 vyplynulo, že čeští zákazníci změnili své nákupní zvyklosti. 29% z nich začalo nakupovat v obchodech, které nabízejí výrobky za nižší ceny.

Galerie

Kalendář událostí

Doporučujeme

Exkluzivní speciály

Doporučujeme

Soutěže

ČSOB
General Partner
www.csob.cz
www.csobpb.cz
Hilton
International Partner
www.hilton.com
www.hilton.cz
Fendi
Partner
www.lvmh.com
www.fendi.com
Brioni
Partner
www.kering.com
www.brioni.com
Cartier
Partner
www.richemont.com
www.cartier.com

Informace

Poslední Newsletter


Informace o webu

Kontakt

Kategorie

  • Rozhovory
  • Události
  • Soutěže
  • Stalo se
  • Pomáhejte s námi

Stalo se

Malvy navštívily Prahu
Těhotná Agáta Hanychová předala dar za statisíce