Zalando míří do Prahy: přední módní a lifestylová platforma spouští lokalizovanou kampaň v České republice

Hana Benešová
08. Listopad 2018

“Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz” - s tímto sloganem spouští přední módní a lifestylová platforma Zalando svoji první českou kampaň, která má Čechy upozornit na její vstup na český trh. Kampaň bere diváky na cestu po nejznámějších pražských koutech v eklektické směsici stylů a materiálů. Tím představuje nejen vizi firmy Zalando, ale také upozorňuje na šíři jejího módního sortimentu. Spolu s Irskem je Česká republika jediná země, na jejíž trh Zalando od roku 2013 vstoupilo.

Kampaň vyrobil inhouse tým Zalando. Video k ní natočil oceňovaný režisér Paul Gerwin, fotograf Felix Krüger pak celou kampaň zdokumentoval na několika známých pražských místech, jakými jsou například stanice metra Florenc, Strahovský stadion nebo Pařížská ulice u hotelu Intercontinental.

 “Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili. Cítíme se být zavázáni poskytnout našim zákazníkům přímý a jednoduchý způsob nakupování s rozsáhlým, ale jedinečným výběrem módních produktů včetně obuvi, oděvů a doplňků,” popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

Zalando je přední evropský online prodejce s módou a lifestyle produkty pro ženy, muže a děti, kteří mohou vybírat z rozsáhlé nabídky lifestyle produktů, jako jsou obuv, oděvy, módní doplňky, kosmetika, a využívat možnosti bezplatného doručení a vrácení zboží. K prodeji tu je zboží více než 1900 značek jako GAP, Topshop, Monki nebo dražších Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Ralph Lauren. Výjimečnou službou je také bezplatná doprava a zdarma vrácení zboží do 30 dnů. To vše je možné nejen v internetovém prohlížeči, ale rovněž v moderní mobilní aplikaci.