ZNAČKA ŠVÝCARSKÝCH HODINEK HUBLOT OTEVŘELA NOVÝ OBCHOD V PRAZE

Slavnostní otevření
Eva Bicanová
08. Prosinec 2015
Luxusní hodinářská značka Hublot otevřela ve čtvrtek 26. listopadu svůj nový obchod v Praze v Široké 9. Více než 300 významných hostů, věrných klientů a přátel značky si tuto událost nenechalo ujít a zúčastnilo se slavnostního otevření.
Slavnostní otevření

Slavnostní otevření

Interiér a exteriér nových prostor byl navržen společností Hublot podle konceptu „Art of Fusion“. Vyniká propracovaným exkluzivním designem a čistou kombinací materiálů a stylů. Obchod se pyšní luxusní a elegantní atmosférou. Dominantní šedou a černou doplňují obrazy ve stylu Pop Art, jejichž detaily v zářivých barvách prezentují nejslavnější modely značky.
Nová prodejna - interiér

Nová prodejna - interiér

Hosté mohli obdivovat ikonické kolekce Big Bang, Classic Fusion, King Power a Spirit of Big Bang. Vyzkoušet si mohli unikátní modely jako Classic Fusion Tourbillon Chronograph, Big Bang UNICO Perpetual Calendar nebo Big Bang Broderie – model, který získal vítěznou cenu v kategorii “Ladies’ Watch” na letošním ročníku Grand Prix d’Horlogerie de Genève. Tváří kampaně Big Bang Broderie byla supermodelka Bar Refaeli.
Bar Rafaeli

Bar Rafaeli

Mazi další tváře značky Hublot patří čínská umělkyně Chen Man, kriketový hráč Harbhajan Singh, manažer fotbalového týmu José Murinho pro edici King Power Special One a Pelé pro kampaň Classic Fusion, jamajský sprinter Usain Bolt nebo argentinský fotbalista Diego Maradona. Značka také spolupracuje s fotbalovým klubem Paris Saint-Germain a Manchester United.
Big Bang Broderie

Big Bang Broderie

Hublot, značka švýcarských hodinek, vznikla teprve v roce 1980 díky zakladateli, kterým byl ital Carlo Croco. Ten se nebál navrhnout hodinky, které by nositele reprezentovaly jak při sportu tak i večer v baru. Croco jednoho dne představil hodinky, ve kterých zkombinoval zlato s páskem z přírodní gumy. Croco zaznamenal první úspěch, jeho hodinky si oblíbilo mnoho nadšenců včetně španělského krále Juana Carlose.
Classic Fusion

Classic Fusion

V roce 2004 vstoupil do firmy Jean-Claude Biver, který představil edici Velký Třesk (The Big Bang), v níž zkombinoval zlato a gumu a použil též kevlar, titan nebo keramiku. Hodinky Big Bang se staly okamžitě hitem. Společnost Hublot je sponzorem mnoha světových akcí, jako je MS ve fotbale (2010 a 2014), atletické mítinky nebo závod Formule 1.
King Power

King Power

Právě proto, že se pouští do kampaní masových sportů a nebojí se být jiná, je značka Hublot uznávaná a slavná, přestože nemá dlouholetou tradici.