- Rozměr: 1200x200 px (formáty: .jpg, .png, .mp4)
- Maximální velikost souboru: 200 kB
- URL odkaz: Stránka, na kterou má banner směřovat
- Dodání podkladů: Minimálně 5 pracovních dní před zahájením kampaně
- Další informace: Nepoužívejte ořezy ani rámečky
- Rozměr: 300x600 px (formáty: .jpg, .png, .mp4)
- Maximální velikost souboru: 200 kB
- URL odkaz: Stránka, na kterou má banner směřovat
- Dodání podkladů: Minimálně 5 pracovních dní před zahájením kampaně
- Další informace: Nepoužívejte ořezy ani rámečky
AUTORSKÝ ČLÁNEK
- Rozsah textu: 2–3 normostrany (1 normostrana = 1800 znaků včetně mezer)
- Obrázky: 2–5 fotografií ve vysokém rozlišení (doporučené rozměry: 1200x800 px)
- Video: Pouze odkaz na YouTube
- Formát textu: .docx, .pdf nebo čistý text (.txt)
- Dodání podkladů: Minimálně 7 pracovních dní před zveřejněním
ROZHOVOR
- Rozsah textu: 8–12 otázek s odpověďmi (cca 2–3 normostrany)
- Informace: Rozhovor je pouze s jednou osobou
- Fotografie: 1–3 portrétní fotografie respondenta ve vysokém rozlišení (doporučené rozměry: 1200x800 px)
- Formát textu: .docx, .pdf nebo čistý text (.txt)
- Dodání podkladů: Minimálně 7 pracovních dní před zveřejněním
- Schválení: Text a otázky musí být odsouhlaseny respondentem před publikací
SLIDESHOW K ČLÁNKU
- Rozměry obrázků: 890x420 px (formáty: .jpg, .png)
- Počet slide: 3–6 obrázků
- Dodání podkladů: Minimálně 5 pracovních dní před zveřejněním
- Další informace: Nepoužívejte ořezy ani rámečky
- Rozměr: 680x350 px (formáty: .jpg, .png, .mp4)
- Maximální velikost souboru: 150 kB
- URL odkaz: Stránka, na kterou má banner směřovat
- Dodání podkladů: Minimálně 5 pracovních dní před rozesláním newsletteru
- Další informace: Nepoužívejte ořezy ani rámečky
SOUTĚŽ
- Podklady: Popis soutěže, otázky a 2 odpovědi, popis výhry
- Hodnota výhry: Minimálně 5000 Kč
- Obrázky: 1–3 fotografie výhry ve vysokém rozlišení (doporučené rozměry: 1200x800 px)
- Dodání podkladů: Minimálně 7 pracovních dní před zahájením soutěže (dle dohody může objednatel dodat sám)
Pro psaní textové reklamy dále platí tato pravidla
- Text článku musí dávat smysl, pouhé shluky slov nejsou povoleny.
- Slova se nesmí mezi jednotlivými řádky dělit. Text titulku a popisku však může bez nutného ukončení věty navazovat.
- Nesmí se nadměrně opakovat slova.
- V titulku se nesmí vyskytovat vykřičník.
- Nepovolujeme využití velkých písmen ve tvaru ZDARMA, LEVNÉ, AKCE apod.
- Jazyk textu je čeština nebo angličtina, redakce zajistí překlad.
- Text článku nesmí porušovat autorská práva, práva k ochranné známce a jiné prvky, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví, nebo práva třetích osob.
Pravidla pro bannery
- Reklama musí vyplňovat celou reklamní plochu, hlavní grafické i textové sdělení však nesmí přecházet za vymezený reklamní prostor.
- Texty a obrázky musí být jasně čitelné, relevantní, obsahově a kvalitativně srozumitelné.
- Obsah reklamy by měl být vodorovný, čitelný zleva doprava bez naklopení či přetočení o 180°.
- Reklama nesmí napodobovat textové reklamy, napodobeniny ovládacích prvků, systémová nebo webová upozornění, dialogová okna či prostředí operačního systému. Nesmí mít průhledné pozadí.
- Reklamní sdělení nesmí porušovat autorská práva, práva k ochranné známce a jiné prvky, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví, nebo práva třetích osob.
V případě dotazů nás kontaktujte na: info@luxus.cz.