Kosmetická značka Foreo nám přináší beauty trendy tohoto období

Redakce
09. Březen 2021
Čtenost článku je: 12268 [?]

Přesunutí osobních schůzek do Zoom prostředí ukázalo jednu důležitou věc: zdravá, pevná a rozjasněná pleť je pro nás důležitější než kdy dřív. Se začátkem pandemie se pravděpodobnost, že si ženy zakoupí pečující produkty, zvýšila dvojnásobně, zatímco dekorativní kosmetika mizela z regálů o 60 % méně. Výzkum provedený švédskou skin-tech značkou FOREO a výzkumnou marketingovou společností OnePoll zahrnující 2000 respondentek ukázal, že ženy hledají převážně přirozená řešení – v průměru tráví péčí o pleť 23 minut denně, ovšem 73 % z nich by rádo tuto dobu zkrátilo, a tudíž hledá rychlejší a efektivnější řešení.

Péče o pleť jako nový základ

Miliony žen po celém světě zanevřely v důsledku pandemie na celou řadu běžných kosmetických produktů a začaly se poohlížet po pečujících nástrojích, které zdůrazní přirozenou krásu. Alespoň to ukazují trendy. Podle nedávného průzkumu provedeného značkou FOREO mezi 2000 ženami se naše několika kroková pečující rutina zásadně změnila: 6 z 10 respondentek považuje v současné době správnou péči o pleť za naprosto zásadní. Se začátkem karantény bylo u žen dvakrát pravděpodobnější, že si koupí pečující produkt než jakoukoliv jinou kosmetiku. Výsledkem toho je, že čtyři z deseti žen v posledních měsících obměnily své zásoby kosmetiky – a v popředí zaujímají místo převážně produkty pečující o pleť.

Méně času před zrcadlem

Až 59 % žen si myslí, že je naše pečující rutina komplikovanější než před 10 lety. Dnes věnujeme pleti průměrně 23 minut denně, zároveň ale hledáme jednodušší, rychlejší a efektivnější řešení. Proto není překvapením, že tři čtvrtiny žen (73 %) uvedly, že raději omezí počet pečujících produktů a upřednostní multifunkční kosmetické přístroje, které nabízejí více výhod. „Nejrůznější výrobky beauty značek, které zaplavují ložnice, koupelny a kosmetické taštičky zákaznic, zažívají těžké časy. Trendy ukazují, že ženy hledají modernější a méně komplikovaná řešení, pokud jde o jejich pleť,” říká švédská beauty-tech značka a expert na krásu FOREO.

Vypnuté kamery

Jedna pětina žen ve věku od 18 do 34 let v průzkumu připustila, že kvůli videohovoru vstávají dřív, aby měly dostatek času na přípravu a zkrášlení. Je šokující, že 40 % z dotázaných upřednostnilo během online schůzky vypnutou kameru, protože nebyly spokojené se svým vzhledem. Expert na krásu, značka FOREO, se k výsledůkm vyjádřila: „Naše spokojenost s pletí se v nedávné minulosti stala důležitější než kdy dřív. Chceme ze sebe dostat to nejlepší za co možná nejkratší dobu”.

Něco navíc

Víc než polovina respondentek (58 %) uvedla, že upřednostňuje pleťový produkt, který má kromě prokázaného účinku ještě další funkci – například relaxační. Více než třetina dotázaných žen (37 %) projevila zájem o kosmetické technologie, včetně těch využívajících terapii LED světlem. Až 60 % dotázaných volí produkty, díky nimž se cítí nejen krásnější, ale také sebevědomější. Téměř dvě třetiny respondentek (64 %) pak chce zlepšit svou péči o pleť.

Foreo

Galerie

  • 0
  • 1

Firemní články

Foreo se postará o rychlou péči o vaši pleť díky inovativním technologiím
Foreo předestírá kosmetické trendy na další léta
Foreo se postará o vaši pleť i v létě díky UFO 2 se skvělým dárkem
Foreo: Beauty-tech produkty jsou srdeční záležitostí
Objevte kampaň značky Foreo s názvem Be YOUnique
Značka Foreo oslavuje rozdílnost, ve které spočíval životní styl Freddieho Mercuryho
Dopřejte mamince luxusní produkty ke Dni matek od Foreo
Foreo radí, jak si vybudovat lásku ke své pleti
JAK HORMONY OVLIVŇUJÍ NAŠI PLEŤ A JEJÍ PROJASNĚNÍ RADÍ FOREO
Jessica Alba miluje LUNA 3 od FOREO – její denní rutina
Foreo pomáhá v boji s modrým světlem, které je pro naši pokožku nežádoucí
Kosmetická značka Foreo nám přináší beauty trendy tohoto období
Foreo radí, jak díky jejich produktům ušetřit své peněžence
Nevstávejte kvůli líčení dříve a ošetřujte si svou pleť díky Foreo
PEČUJTE LETOS NA VALENTÝNA O SEBE A SVOU POKOŽKU DÍKY FOREO!
VALENTÝN JAKO ŽÁDNÝ JINÝ DÍKY FOREO
Jak se starat a čistit naši pleť radí společnost Foreo
BEAUTY TRENDY 2021 PŘEDSTAVUJE FOREO
OBJEVTE ANTI-TRENDY PRO ROK 2021 DÍKY FOREO
Novoroční předsevzetí, která ocení především pleť, a to díky Foreo
Značka FOREO přináší zajímavé fakty o LED světle a jeho účincích
Foreo představuje HOME SPA – symbol pro hýčkání těla i mysli
Značka FOREO radí při výběru té správné pleťové masky
Foreo uvádí novinku roku, která osloví všechny moderní muže
Využijte skvělé produkty značky Foreo a pečujte o svou pleť i na podzim
Značka FOREO radí, jak na nekomplikovanou smíšenou pleť
V Česku přistálo UFO. Jeho mise je ale přátelská
DOPŘEJTE SI LUXUSNÍ PÉČI A RELAXACI Z POHODLÍ DOMOVA
LUXUS, ÚČINNOST A PÉČE NA MÍRU - FOREO PŘEDSTAVUJE UFO 2 A POSOUVÁ POWER-MASKING NA NOVOU ÚROVEŇ
Foreo děkuje generacím žen za moudrost, inspiraci a podporu – daruje jim produkt budoucnosti
Krásný vzhled jako cesta ke spokojenému vztahu
Systémová závada během Black Friday znamená pro švédskou beauty-tech značku ztrátu 230 milionů KČ
DOPŘEJTE SI LUXUSNÍ PÉČI A VYUŽIJTE FOREO BLACK FRIDAY NABÍDKU
Ideální čištění pleti po tréninku s FOREO LUNA mini 3FOREO LUNA mini 3 jako maximální péče o pleť po sportu
Foreo představuje produkty, které zaručí, aby Vaše pleť na podzim netrpěla.
FOREO SKIN WORKOUT – sportem ke krásné pleti

Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy

Rozhovory

Tato společnost nemá v naší databázi žádné soutěže