O Gala Hotels se sales manažerkou Denisou Kostolányovou

Denisa Kostolányová, pracuje ve společnosti GALA HOTELS, s.r.o. na pozici sales manager. Společnost zajišťuje dva hotely: Chateau Monty Spa Resort **** a hotel Excelsior**** v Mariánských Lázních. Na své pozici vytváří balíčky, vyřizuje rezervace a poskytuje informace. Práce ve společnosti GALA HOTELS je rozmanitá. Baví ji interakce s lidmi, denně vyřizuje desítky hovorů a e-mailů. Setkává se i s neobvyklými požadavky hostů, které se vždy snaží společně s ostatními členy týmu splnit. Oba hotely jsou v Mariánských Lázních velice populární, především hotel Chateau Monty Spa Resort ****, který se nachází na kopci, tudíž má nádherný výhled na naše lázeňské město. Denisa Kostolányová studovala školu zaměřenou na cestovní ruch. Toto odvětví ji velice baví, ráda cestuje a navštěvuje ročně velký počet hotelů a proto ji práce na této pozici naplňuje.
Studovala jsem cestovní ruch. Ve škole jsme se učili o hotelnictví a vždy mě zajímal chod celého hotelu. Lákalo mě prostředí, kde se neustále něco děje. Baví mě mluvit cizími jazyky a na pozici sales managera je to nezbytné. Tato pozice nabízí kombinaci komunikace, různorodosti a rozmanitosti práce, což mě naplňuje.

Denní výzvy na této pozici jsou flexibilita, kreativita a pohotovost. Musím být připravena reagovat na speciální požadavky hostů a hledat kreativní řešení problémů. V Mariánských Lázních je spoustu hotelů, a tak musím neustále přemýšlet o tom, jak naše hotely odlišit a prezentovat, aby zaujaly.
Jelikož pracuji na pozici teprve půl roku, nemohu říci, že bych nějakého úspěchu dosáhla sama nebo vytvořila nějaký produkt. Spíše jsem pyšná, že jsem se rychle adaptovala do nového prostředí a naučila se pracovat samostatně.

Mým cílem je udržet stálé klienty a přilákat nové, proto je velice důležité, aby bylo hostům vyhověno s jejich přání a požadavky. Na hladkém průběhu a zajištění požadavků se podílí více oddělení našeho hotelu, proto je pro mě nezbytná komunikace a včasné zadání úkolů všem, kteří se na plnění podílejí.
Na interakci s hosty mě nejvíce baví jejich rozmanitost. Mám ráda, když mohu hostům poradit, nabídnout něco navíc nebo jim pomoci s něčím, co jim zpříjemní pobyt. Interakce s hosty mě také učí trpělivosti a empatii. Každý den je jiný a to, jak s hosty komunikuji, má velký vliv na jejich zážitek a dojem z celého hotelu.

Naše hotely se snaží nejen přilákat hosty, ale také aktivně přispívat k udržení a rozvoji lázeňské tradice v Mariánských Lázních. Nabízíme širokou škálu balíčků s procedurami zaměřených na wellness, zdraví a odpočinek, které čerpají z nerostného bohatství Mariánskolázeňska, a tak podporují místní rozvoj. Velká část našich klientů se k nám opakovaně vrací, tudíž se podílíme na návštěvnosti, a to i mimo lázeňskou sezónu.
Cestování a návštěvy různých hotelů mě inspirují v mnoha směrech. Každý pobyt v jiném hotelu mi dává příležitost podívat se na detaily z pohledu hosta – jaké služby mě oslovily, co mi chybělo a co mě nadchlo. Různé přístupy k pohostinnosti mě motivují k tomu, abych hledala způsoby, jak ty nejlepší nápady přenést do naší nabídky a přizpůsobit je potřebám našich hostů.
Mým hlavním cílem je neustále se zlepšovat a rozvíjet v oblasti hotelnictví. Chci se naučit co nejvíce o všech aspektech tohoto oboru – od prodeje a marketingu až po strategické plánování. Baví mě kombinace práce s lidmi a vytváření nezapomenutelných zážitků pro hosty, a ráda bych tuto kombinaci využila k dosažení dlouhodobého úspěchu.
Práce v hotelnictví je velmi dynamická a občas náročná, ale snažím se na stres nahlížet jako na výzvu, která mě posouvá dál. Důležité pro mě je dobře si plánovat čas a stanovit priority. Každý den přináší nové situace, a tak se snažím soustředit na řešení problémů místo zbytečného přemýšlení nad tím, co se nepovedlo. Důležitý je pro mě čas po práci, kdy si čistím hlavu pohybem – zejména během a jógou. Tyto aktivy mi pomáhají utřídit myšlenky a koukat se na problémy s nadhledem.
Myslím, že mladí lidé jsou prospěšní v jakémkoli odvětví. Přinášejí svěží pohled, nové nápady a energii, což je klíčové i v tak tradičním odvětví, jako je hotelnictví. Díky našemu přístupu k technologiím, sociálním médiím a moderním trendům máme schopnost oslovit nové generace hostů a přizpůsobit se jejich očekáváním. Zároveň je potřeba, aby se respektovali osvědčené praktiky, které nám předávají starší generace. Pro zachování prosperity je velice důležitá kombinace tradice a inovace.
Trendy se neustále mění. Je potřeba je sledovat a včas na ně reagovat. Současným trendem je personalizace pobytů – hosté stále více očekávají individuální přístup. Dále jsou to moderní technologie, které posouvají hotelnictví o level výš. Také nelze opominout zážitkový cestovní ruch. V jednom z našich balíčků nabízíme jízdu kočárem, což je velmi atraktivní atrakce pro české i zahraniční klienty.
Mít v pracovním prostředí kolegy, na které se mohu spolehnout. Pracovat ve společnosti, kde vše funguje a vedení, které mě neustále motivuje a posouvá dál. A samozřejmě možnost cestovat.
