PUMA PŘEDSTAVUJE NOVOU KAMPAŇ „ONLY SEE GREAT”, KTERÁ VÁM DODÁ SEBEDŮVĚRU

28. Duben 2021 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 18118

Globální sportovní značka PUMA zprostředkuje novou kampaní „Only See Great” myšlenky svých globálních ambasadorů, jako jsou Neymar Jr., Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Cara Delevingne, Lewis Hamilton, Usain Bolt, Rickie Fowler a další, pro povzbuzení veřejnosti v období, které mnozí považují za jedno z nejnáročnějších.

Ikony řady disciplín budou v průběhu celého roku prostřednictvím rozhovorů v médiích či postů na online kanálech značky PUMA sdílet své názory a stanoviska k tomu, jak i v této náročné době patřit k největším osobnostem svých oborů. Osobnosti budou také šířit své optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama v roce, ve kterém svět doufá v překonání pandemie a těší se na klíčové sportovní události, jako jsou série mistrovství světa Formule 1, mistrovství Evropy ve fotbale a samozřejmě letní olympijské hry v Tokiu.

PUMA našla inspiraci pro svou kampaň v myšlenkách Shawna “JAY-Z” Cartera, kulturní ikony, byznysmena a filantropa, který řekl: „Vidím jen to nejlepší. Nespokojím se s tím vidět pouze dobré. Nevidím kompromisy. Ve všem, co děláme, bychom se vždy měli snažit dosahovat těch nejlepších výsledků. Něčeho, co vydrží.“

JAY tuto myšlenku vyslovil v jedné z našich prvních diskusí o produktovém designu,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel pro brand a marketing společnosti PUMA. „Jeho slova dokonale vystihují poselství, které jsme jako značka chtěli lidem předat v tomto roce plném jedinečných kulturních a sportovních akcí. Myslím, že pointou sdělení je plně se soustředit jen na ty nejvyšší cíle. Podívat se do svého nitra a nalézt tam to, co nikdo jiný nevidí.“

Kampaň „Only See Great“ poodhalí kariérní dráhu PUMA ambasadorů, kteří se také podělí o zkušenosti s nasloucháním vlastní intuici a hlasu srdce, jež jim pomohly naplnit jejich jedinečné vize, a to i navzdory současným výzvám plynoucím z globální pandemie. „Only See Great“ se zaměří také na téma dosažení „velikosti“ – jaké je o ni usilovat a kam se posunulo vnímání tohoto pojmu za poslední rok.

V rámci kampaně „Only See Great“ bude v průběhu roku uvedeno na trh několik nových produktů, včetně klíčových sportovních kolekcí, které obléknou sportovci a federace na letních sportovních událostech jako Euro 2021, Copa America nebo olympijské hry.

Galerie

Rozhovory