PUMA PŘEDSTAVUJE NOVOU KAMPAŇ „ONLY SEE GREAT”, KTERÁ VÁM DODÁ SEBEDŮVĚRU

Redakce
28. Duben 2021
Čtenost článku je: 18118 [?]

Globální sportovní značka PUMA zprostředkuje novou kampaní „Only See Great” myšlenky svých globálních ambasadorů, jako jsou Neymar Jr., Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Cara Delevingne, Lewis Hamilton, Usain Bolt, Rickie Fowler a další, pro povzbuzení veřejnosti v období, které mnozí považují za jedno z nejnáročnějších.

Ikony řady disciplín budou v průběhu celého roku prostřednictvím rozhovorů v médiích či postů na online kanálech značky PUMA sdílet své názory a stanoviska k tomu, jak i v této náročné době patřit k největším osobnostem svých oborů. Osobnosti budou také šířit své optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama v roce, ve kterém svět doufá v překonání pandemie a těší se na klíčové sportovní události, jako jsou série mistrovství světa Formule 1, mistrovství Evropy ve fotbale a samozřejmě letní olympijské hry v Tokiu.

PUMA našla inspiraci pro svou kampaň v myšlenkách Shawna “JAY-Z” Cartera, kulturní ikony, byznysmena a filantropa, který řekl: „Vidím jen to nejlepší. Nespokojím se s tím vidět pouze dobré. Nevidím kompromisy. Ve všem, co děláme, bychom se vždy měli snažit dosahovat těch nejlepších výsledků. Něčeho, co vydrží.“

JAY tuto myšlenku vyslovil v jedné z našich prvních diskusí o produktovém designu,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel pro brand a marketing společnosti PUMA. „Jeho slova dokonale vystihují poselství, které jsme jako značka chtěli lidem předat v tomto roce plném jedinečných kulturních a sportovních akcí. Myslím, že pointou sdělení je plně se soustředit jen na ty nejvyšší cíle. Podívat se do svého nitra a nalézt tam to, co nikdo jiný nevidí.“

Kampaň „Only See Great“ poodhalí kariérní dráhu PUMA ambasadorů, kteří se také podělí o zkušenosti s nasloucháním vlastní intuici a hlasu srdce, jež jim pomohly naplnit jejich jedinečné vize, a to i navzdory současným výzvám plynoucím z globální pandemie. „Only See Great“ se zaměří také na téma dosažení „velikosti“ – jaké je o ni usilovat a kam se posunulo vnímání tohoto pojmu za poslední rok.

V rámci kampaně „Only See Great“ bude v průběhu roku uvedeno na trh několik nových produktů, včetně klíčových sportovních kolekcí, které obléknou sportovci a federace na letních sportovních událostech jako Euro 2021, Copa America nebo olympijské hry.

PUMA