SCOTT EASTWOOD NOVOU TVÁŘÍ KAMPANĚ PERSOL

V kampani Meet the New Generation značka Persol představuje zbrusu nové obroučky. Návrháři se nechali inspirovat ikonickým designem modelů 649 a Cellor. Tváří kampaně se stal nadějný herec nové generace Scott Eastwood, o jehož talentu se budeme moci v roce 2016 přesvědčit hned v několika velkofilmech jako například Snowden, Sebevražedný oddíl nebo Live by Night. V posledním snímku si zahraje po boku herecké hvězdy Bena Affleca, který se zároveň ujal i režisérské taktovky. Fotograf kampaně Matheiu Cesar zachytil Scotta při zkoušení na čtyřech snímcích. Improvizované fotografie jsou jen dalším důkazem jeho talentu.

Nová verze modelu 649 vychází z původního modelu 649, který vznikl v roce 1957 a k ochraně očí jej používali především řidiči tramvají. Tento model se velmi rychle stal ikonou italské kinematografie. Nadčasový italský design modelu 649 nyní přichází v novějším moderním provedení. V detailech zůstávají návrháři věrni předloze. Současně ale přináší i celou řadu vylepšení. Jedním z nich je například kovové přemostění mezi obroučkami.

Sluneční brýle z nové kolekce jsou modernější a lehčí. Jedná se o klasické pilotky se štíhlejším profilem a kovovým přemostěním. Dioptrické brýle 8359 obdélníkového tvaru se zase vyznačují především lehkostí. I tyto brýle se pyšní vysoce kvalitním přemostěním mezi obroučkami. Stejně je tomu i v případě modelu Cellor, který také dostal nový kabátek. K dispozici je nyní i s polarizačními čočkami.