Značka Foreo oslavuje rozdílnost, ve které spočíval životní styl Freddieho Mercuryho
Kosmetický průmysl se stal notoricky známým nejen pro svou schopnost naplňovat obecně vnímané standardy krásy, ale také pro to, že podává svědectví o věku, odstínu pleti, pohlaví a sexuální orientaci. Švédská beauty-tech značka FOREO zahajuje osvětovou kampaň s názvem „Be YOUnique“, která pobízí každého, aby se stal svým nesmírně úžasným já a byl spolutvůrcem nového pojetí krásy, které má jen jedno kritérium – YOUniqueness!
Před téměř deseti lety našel vizionář v oblasti inovativních technologií a zakladatel průkopnických produktů FOREO podnikatel Filip Sedic inspiraci ve statečnosti, odvaze a autenticitě jednoho muže – a o jednu píseň kapely Queen později se zrodilo FOREO.
„Název FOREO je ve skutečnosti odvozeninou z „FOR EveryOne“. Našeho zakladatele ale také inspiroval text písně „Heaven for Everyone“ od legendární kapely Queen. Zároveň ho inspirovala energie, genialita a neuvěřitelně podmanivá osobnost Freddieho Mercuryho. Text tohoto mistrovského díla kapely Queen se brzy stal naší misí. FOREO strhává nálepky a pobízí lidi, aby neztráceli odvahu být sami sebou a vnímali svůj jedinečný otisk v našem krásném světě,“ vysvětluje CEO značky FOREO Boris Trupcevic.
„Každý fanoušek kapely Queen ví, že měl Freddie dvě tváře: tu extravagantního showmana a pak plachého a skromného člověka. Dvě stránky má i FOREO – pokud jde o technologie, kvalitu a inovace, necháme naše produkty, aby promlouvaly samy za sebe, ale co se týče rozmanitosti a inkluzivity, které jsou pro naši značku hnacím motorem, cítíme potřebu křičet do světa – buďte jedineční a nechte svou vnitřní rockovou hvězdu zářit! Ve FOREO jsme hrdí na naši globální rodinu i na naše rozdíly, díky nimž vynikáme. A rádi bychom inspirovali jednotlivce, aby nikdy nezapomněli na místa, z nichž pochází, protože tento svět by skutečně mohl být nebem pro každého,“ říká Trupcevic.
Výzkumy ukazují, že by 71 % žen uvítalo, kdyby média zobrazovala ženy různého fyzického vzhledu, věku, rasy, tvaru a velikosti, zatímco 41 % mužů z USA cítí velký tlak na emoční sílu. Kromě toho už sexualita není soukromou záležitostí a také je očekávána láska a přijetí. Jako odpověď na tato alarmující čísla zavádí společnost FOREO dlouhodobou platformu oslavující rozdíly a jedinečnost všeho druhu, která dává lidem po celém světě hlas, aby mohli volat jako každodenní hrdinové a vyzyvatelé hrající hlavní roli ve svém vlastním filmu. Cílem je ukázat světu všechny podoby krásy, ukázat odmítavý postoj k tomu být kýmkoliv definován a posunout rozmanitost, inkluzivitu a individualitu v kosmetickém průmyslu posunout na další úroveň.
Je však povzbudivé, že nebe je opravdu pro každého! Data totiž také ukazují, že drtivá většina žen, konkrétně 83 %, se chce cítit co nejlépe než následovat definici „krásná“ dle měřítka někoho jiného. A navíc 83 % žen věří, že každá žena je něčím krásná. S tím nemůžeme než souhlasit! Naše platforma oslavuje všechny statečné, rozmanité a odvážné jedince, kteří se postavili za to, v co věří, a stali se krásnými lidmi FOREO – bez ohledu na rasu, věk nebo pohlaví a naprosto bez omezení.
„Být člověkem znamená inkluzivitu, rozdílnost a zároveň jde o oslavu našich kultur a identit. Freddie Mercury zaujal srdce milionů fanoušků svou jedinečnou osobností, čestností a nekomfortním životním stylem. Před časem spojila tato ikona lidi po celém světě, ať už popové nadšence a hard rockery nebo LGBT komunitu a umělce všeho druhu. Freddie byl skutečnou legendou a ve FOREO ho budeme na naší misi šíření lásky a sebepřijetí skrze YOUniqueness nadále ctít. Protože „the show must go on!,“ říká Trupcevic.