Značka Foreo oslavuje rozdílnost, ve které spočíval životní styl Freddieho Mercuryho

Redakce
20. Květen 2021
Čtenost článku je: 15995 [?]

Kosmetický průmysl se stal notoricky známým nejen pro svou schopnost naplňovat obecně vnímané standardy krásy, ale také pro to, že podává svědectví o věku, odstínu pleti, pohlaví a sexuální orientaci. Švédská beauty-tech značka FOREO zahajuje osvětovou kampaň s názvem „Be YOUnique“, která pobízí každého, aby se stal svým nesmírně úžasným já a byl spolutvůrcem nového pojetí krásy, které má jen jedno kritérium – YOUniqueness!

Před téměř deseti lety našel vizionář v oblasti inovativních technologií a zakladatel průkopnických produktů FOREO podnikatel Filip Sedic inspiraci ve statečnosti, odvaze a autenticitě jednoho muže – a o jednu píseň kapely Queen později se zrodilo FOREO.

Název FOREO je ve skutečnosti odvozeninou z „FOR EveryOne“. Našeho zakladatele ale také inspiroval text písně „Heaven for Everyone“ od legendární kapely Queen. Zároveň ho inspirovala energie, genialita a neuvěřitelně podmanivá osobnost Freddieho Mercuryho. Text tohoto mistrovského díla kapely Queen se brzy stal naší misí. FOREO strhává nálepky a pobízí lidi, aby neztráceli odvahu být sami sebou a vnímali svůj jedinečný otisk v našem krásném světě,“ vysvětluje CEO značky FOREO Boris Trupcevic.

Každý fanoušek kapely Queen ví, že měl Freddie dvě tváře: tu extravagantního showmana a pak plachého a skromného člověka. Dvě stránky má i FOREO – pokud jde o technologie, kvalitu a inovace, necháme naše produkty, aby promlouvaly samy za sebe, ale co se týče rozmanitosti a inkluzivity, které jsou pro naši značku hnacím motorem, cítíme potřebu křičet do světa – buďte jedineční a nechte svou vnitřní rockovou hvězdu zářit! Ve FOREO jsme hrdí na naši globální rodinu i na naše rozdíly, díky nimž vynikáme. A rádi bychom inspirovali jednotlivce, aby nikdy nezapomněli na místa, z nichž pochází, protože tento svět by skutečně mohl být nebem pro každého, říká Trupcevic.

Výzkumy ukazují, že by 71 % žen uvítalo, kdyby média zobrazovala ženy různého fyzického vzhledu, věku, rasy, tvaru a velikosti, zatímco 41 % mužů z USA cítí velký tlak na emoční sílu. Kromě toho už sexualita není soukromou záležitostí a také je očekávána láska a přijetí. Jako odpověď na tato alarmující čísla zavádí společnost FOREO dlouhodobou platformu oslavující rozdíly a jedinečnost všeho druhu, která dává lidem po celém světě hlas, aby mohli volat jako každodenní hrdinové a vyzyvatelé hrající hlavní roli ve svém vlastním filmu. Cílem je ukázat světu všechny podoby krásy, ukázat odmítavý postoj k tomu být kýmkoliv definován a posunout rozmanitost, inkluzivitu a individualitu v kosmetickém průmyslu posunout na další úroveň.

Je však povzbudivé, že nebe je opravdu pro každého! Data totiž také ukazují, že drtivá většina žen, konkrétně 83 %, se chce cítit co nejlépe než následovat definici „krásná“ dle měřítka někoho jiného. A navíc 83 % žen věří, že každá žena je něčím krásná. S tím nemůžeme než souhlasit! Naše platforma oslavuje všechny statečné, rozmanité a odvážné jedince, kteří se postavili za to, v co věří, a stali se krásnými lidmi FOREO – bez ohledu na rasu, věk nebo pohlaví a naprosto bez omezení.

Být člověkem znamená inkluzivitu, rozdílnost a zároveň jde o oslavu našich kultur a identit. Freddie Mercury zaujal srdce milionů fanoušků svou jedinečnou osobností, čestností a nekomfortním životním stylem. Před časem spojila tato ikona lidi po celém světě, ať už popové nadšence a hard rockery nebo LGBT komunitu a umělce všeho druhu. Freddie byl skutečnou legendou a ve FOREO ho budeme na naší misi šíření lásky a sebepřijetí skrze YOUniqueness nadále ctít. Protože „the show must go on!,“ říká Trupcevic.

Foreo

Galerie

  • 0
  • 1
  • 2

Firemní články

Foreo se postará o rychlou péči o vaši pleť díky inovativním technologiím
Foreo předestírá kosmetické trendy na další léta
Foreo se postará o vaši pleť i v létě díky UFO 2 se skvělým dárkem
Foreo: Beauty-tech produkty jsou srdeční záležitostí
Objevte kampaň značky Foreo s názvem Be YOUnique
Značka Foreo oslavuje rozdílnost, ve které spočíval životní styl Freddieho Mercuryho
Dopřejte mamince luxusní produkty ke Dni matek od Foreo
Foreo radí, jak si vybudovat lásku ke své pleti
JAK HORMONY OVLIVŇUJÍ NAŠI PLEŤ A JEJÍ PROJASNĚNÍ RADÍ FOREO
Jessica Alba miluje LUNA 3 od FOREO – její denní rutina
Foreo pomáhá v boji s modrým světlem, které je pro naši pokožku nežádoucí
Kosmetická značka Foreo nám přináší beauty trendy tohoto období
Foreo radí, jak díky jejich produktům ušetřit své peněžence
Nevstávejte kvůli líčení dříve a ošetřujte si svou pleť díky Foreo
PEČUJTE LETOS NA VALENTÝNA O SEBE A SVOU POKOŽKU DÍKY FOREO!
VALENTÝN JAKO ŽÁDNÝ JINÝ DÍKY FOREO
Jak se starat a čistit naši pleť radí společnost Foreo
BEAUTY TRENDY 2021 PŘEDSTAVUJE FOREO
OBJEVTE ANTI-TRENDY PRO ROK 2021 DÍKY FOREO
Novoroční předsevzetí, která ocení především pleť, a to díky Foreo
Značka FOREO přináší zajímavé fakty o LED světle a jeho účincích
Foreo představuje HOME SPA – symbol pro hýčkání těla i mysli
Značka FOREO radí při výběru té správné pleťové masky
Foreo uvádí novinku roku, která osloví všechny moderní muže
Využijte skvělé produkty značky Foreo a pečujte o svou pleť i na podzim
Značka FOREO radí, jak na nekomplikovanou smíšenou pleť
V Česku přistálo UFO. Jeho mise je ale přátelská
DOPŘEJTE SI LUXUSNÍ PÉČI A RELAXACI Z POHODLÍ DOMOVA
LUXUS, ÚČINNOST A PÉČE NA MÍRU - FOREO PŘEDSTAVUJE UFO 2 A POSOUVÁ POWER-MASKING NA NOVOU ÚROVEŇ
Foreo děkuje generacím žen za moudrost, inspiraci a podporu – daruje jim produkt budoucnosti
Krásný vzhled jako cesta ke spokojenému vztahu
Systémová závada během Black Friday znamená pro švédskou beauty-tech značku ztrátu 230 milionů KČ
DOPŘEJTE SI LUXUSNÍ PÉČI A VYUŽIJTE FOREO BLACK FRIDAY NABÍDKU
Ideální čištění pleti po tréninku s FOREO LUNA mini 3FOREO LUNA mini 3 jako maximální péče o pleť po sportu
Foreo představuje produkty, které zaručí, aby Vaše pleť na podzim netrpěla.
FOREO SKIN WORKOUT – sportem ke krásné pleti

Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy

Rozhovory

Tato společnost nemá v naší databázi žádné soutěže