Ella’s Kitchen pomáhá dětem vytvářet správné stravovací návyky prostřednictvím všech smyslů

22. June 2022 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 27153

Britská značka Ella’s Kitchen vznikla v roce 2006 ve chvíli, kdy si její zakladatel Paul Lindley uvědomil, že si jeho malá dcerka zaslouží jíst kvalitní jídlo, které by bylo zároveň chutné, zábavné a ještě dávalo dětem něco navíc. Pustil se proto do budování značky, pro kterou je typická skvělá chuť, BIO kvalita surovin, udržitelnost produkce a společenská odpovědnost. 

Ella’s Kitchen oproti jiným značkám dětské výživy nabízí také hravost a rozvoj všech smyslů, které dětem následně pomáhají vybudovat si správné stravovací návyky. Provedené studie ukazují, že z miminek, která u jídla zapojují všechny smysly, vyrostou malí šťastní jedlíci. Díky e-shopu Healthfactory.cz, který značku Ella’s Kitchen nově uvádí na český trh do on-line prostředí, může Ella’s Kitchen naučit milovat dobré jídlo i vaše dítě. Pomáhat jí přitom budou i další dobře známé prodejní kanály, jako je Alza.cz, Košík.cz nebo lékárna Dr.Max. Maminky ji postupem času seženou všude tam, kde se prodává kvalitní dětská výživa.

Jídlo plné chutí, barev i vůní

Některá dětská jídla můžou trpět nedostatky, které jim děti jen nerady odpouštějí. Můžou být sice zdravá a plná živin, ale pokud dětem nechutnají, přestanou se o ně zajímat a ani maminčino naléhání toho moc nezmůže. A právě toho si byl vědom Paul Lindley, který pro jeho dceru Ellu, po které je mimochodem značka pojmenovaná, vytvořil hravé kapsičky plné barev, chutí a vůní. A ty ke hře a k jídlu lákají už od pohledu. Hra je totiž to, jak by malí mrňouskové měli poznávat svět, a to nejen během jídla, ale i mimo něj. Hra je nejpřirozenější způsob, jak se s něčím seznámit a pustit se do dalšího objevování: chutí, textur i vůní. 

Poznávání pomáhá hra

Malí strávníci jsou během hry ochotní mnohem víc experimentovat a poznávat nová jídla, která si pak možná zamilují na celý život. Láska k jídlu je o širokých úsměvech, vzrušených zvucích vydávaných během jídla, radostném kopání nožičkami i veselých úchopech. Když necháme malé lidičky, aby si s jídlem hrály, zkoumaly ho a bavily se s ním… když je necháme mačkat, omakávat, čichat a ochutnávat, budou mít z jídla požitek, který u nich může přetrvat po celý život.

Chutná dětem po celém světě

Ella’s Kitchen si díky jejímu přístupu k dětem, dětské výživě a k životnímu prostředí vybudovala silné postavení nejen na domácím britském trhu, ale její výrobky dnes rády mlsají děti po celém světě. S touto značkou vyrůstají malí Britové, Švédové, Norové… i děti po celých Spojených státech. Známá je samozřejmě i u nás, nicméně na svou hlavní misi se v Česku a na Slovensku teprve chystá. Ucelené portfolio produktů je možné už teď vyzkoušet třeba prostřednictvím e-shopu Healthfactory.cz, který nabízí ovocné svačinky, pyré, dětské křupky či masovo-zeleninové příkrmy. Děti si tak můžou pochutnat třeba na šťavnatém farmářském kuřátku s kukuřičnou kaší, na lahodných ovocných svačinkách nebo ovocných smoothie s exotickým ovocem, jakým je například to dračí. Vše samozřejmě v biokvalitě.