Ella’s Kitchen pomáhá dětem vytvářet správné stravovací návyky prostřednictvím všech smyslů

Britská značka Ella’s Kitchen vznikla v roce 2006 ve chvíli, kdy si její zakladatel Paul Lindley uvědomil, že si jeho malá dcerka zaslouží jíst kvalitní jídlo, které by bylo zároveň chutné, zábavné a ještě dávalo dětem něco navíc. Pustil se proto do budování značky, pro kterou je typická skvělá chuť, BIO kvalita surovin, udržitelnost produkce a společenská odpovědnost.
Ella’s Kitchen oproti jiným značkám dětské výživy nabízí také hravost a rozvoj všech smyslů, které dětem následně pomáhají vybudovat si správné stravovací návyky. Provedené studie ukazují, že z miminek, která u jídla zapojují všechny smysly, vyrostou malí šťastní jedlíci. Díky e-shopu Healthfactory.cz, který značku Ella’s Kitchen nově uvádí na český trh do on-line prostředí, může Ella’s Kitchen naučit milovat dobré jídlo i vaše dítě. Pomáhat jí přitom budou i další dobře známé prodejní kanály, jako je Alza.cz, Košík.cz nebo lékárna Dr.Max. Maminky ji postupem času seženou všude tam, kde se prodává kvalitní dětská výživa.

Některá dětská jídla můžou trpět nedostatky, které jim děti jen nerady odpouštějí. Můžou být sice zdravá a plná živin, ale pokud dětem nechutnají, přestanou se o ně zajímat a ani maminčino naléhání toho moc nezmůže. A právě toho si byl vědom Paul Lindley, který pro jeho dceru Ellu, po které je mimochodem značka pojmenovaná, vytvořil hravé kapsičky plné barev, chutí a vůní. A ty ke hře a k jídlu lákají už od pohledu. Hra je totiž to, jak by malí mrňouskové měli poznávat svět, a to nejen během jídla, ale i mimo něj. Hra je nejpřirozenější způsob, jak se s něčím seznámit a pustit se do dalšího objevování: chutí, textur i vůní.
Malí strávníci jsou během hry ochotní mnohem víc experimentovat a poznávat nová jídla, která si pak možná zamilují na celý život. Láska k jídlu je o širokých úsměvech, vzrušených zvucích vydávaných během jídla, radostném kopání nožičkami i veselých úchopech. Když necháme malé lidičky, aby si s jídlem hrály, zkoumaly ho a bavily se s ním… když je necháme mačkat, omakávat, čichat a ochutnávat, budou mít z jídla požitek, který u nich může přetrvat po celý život.

Ella’s Kitchen si díky jejímu přístupu k dětem, dětské výživě a k životnímu prostředí vybudovala silné postavení nejen na domácím britském trhu, ale její výrobky dnes rády mlsají děti po celém světě. S touto značkou vyrůstají malí Britové, Švédové, Norové… i děti po celých Spojených státech. Známá je samozřejmě i u nás, nicméně na svou hlavní misi se v Česku a na Slovensku teprve chystá. Ucelené portfolio produktů je možné už teď vyzkoušet třeba prostřednictvím e-shopu Healthfactory.cz, který nabízí ovocné svačinky, pyré, dětské křupky či masovo-zeleninové příkrmy. Děti si tak můžou pochutnat třeba na šťavnatém farmářském kuřátku s kukuřičnou kaší, na lahodných ovocných svačinkách nebo ovocných smoothie s exotickým ovocem, jakým je například to dračí. Vše samozřejmě v biokvalitě.
