Energetický nápoj vyrobený pouze z přírodních surovin

Ondřej Petera
28. Listopad 2019

Energetických nápojů je na trhu celá řada, obvykle ovšem jde o produkty, které jsou vyráběny ze syntetických látek za použití sladidel a umělých dochucovadel. Tento fakt dovedl před lety dva tehdejší studenty vysoké školy Matěje Murína a Martina Doležala k vytvoření přírodní alternativy povzbuzujícího nápoje. Tím začalo čtyřleté bádání, na jehož konci se zrodil Erebos Drink.

Pro věc se zapálili tak, že zanechali studií a pustili se naplno do bádání. Jejich půda se brzy proměnila v alchymickou laboratoř. Při svém výzkumu se opírali především o studium starých herbářů a knih o starověké medicíně. Zde také vznikl název inspirovaný antickou mytologií.

Po čtyřech letech experimentování dvojice podnikatelů konečně objevila tu správnou kombinaci, která tělu dokáže dodat dostatečné množství energie a navíc dobře chutná.

Jejich konečná receptura se skládá z 19 nejrůznějších druhů bylin a koření. V rámci zachování svého obchodního tajemství se rozhodli, že pro veřejnost odhalí pouze 9 z nich. Víme tak, že Erebos se skládá z ženšenu, zázvoru, kurkumy, kotvičníku nebo guarany. Jde tedy především o rostliny známé pro své blahodárné účinky.

„Erebos jsme vytvořili primárně pro sebe, protože jsme chtěli tento produkt užívat a nic podobného jsme na trhu nenašli. Postupem času jsme zjistili, že náš produkt lidi baví a měli jsme vizi, že by Erebos mohl lidem řešit jejich problémy s nedostatkem energie a nevyužitého potenciálu. Tak jsme se rozhodli do toho pustit naplno,“ uvedl spoluzakladatel Matěj Murín.

Kromě základního Erebos Original dvojice mladých podnikatelů uvedla na trh také hořký Erebos Bitter s přidaným chmelem nebo Erebos Dry, který neobsahuje žádný cukr ani sladidla, pouze výtažek stévie. Nabídku čas od času zpestří také limitovaná edice. Aktuálně je v prodeji speciální edice Erebos Spicy, která je obohacena o skořici, anýz nebo hřebíček a je tak vhodná i k ohřátí.

Matěj a Martin chtějí ze svého Erebosu skrze kvalitní a poctivý produkt vybudovat zajímavou značku, a to nejprve v České republice. Poté by se ale rádi vydali za hranice. „Cílem bylo vytvořit přírodní aktivátor energie a vitality organismu, který by mohl fungovat dlouhodobě bez vedlejších negativních účinků, naopak s dlouhodobě blahodárným efektem,“ dodává Matěj Murín.

Více informací o energetickém nápoji se můžete dozvědět na jejich webových stránkách čisi zhlédnout tuto reklamu.

Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy
Tato společnost nám zatím neposkytla žádný rozhovor