Gemini je potřetí nejdůvěryhodnější klinikou v Česku

18. Listopad 2020

Svými hlasy zvolily čtyři tisíce Čechů oční kliniku Gemini za tu nejdůvěryhodnější. Rozsáhlý nezávislý výzkum každoročně monitoruje a oceňuje značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují. Letos se hodnotilo celkem ze 700 značek v 76 kategoriích. Gemini se stalo vítězem v kategorii očních klinik. Ročně lékaři na klinikách Gemini pomohou lépe vidět tisícům lidí, které trápí dioptrie, šedý zákal či jiné potíže se zrakem. „Zakládáme si na důvěře. Že se oční klinika Gemini těší dobré pověsti, je uznáním usilovné práce celého týmu. Velmi si tohoto ocenění vážíme. Motivuje nás nadále zlepšovat zdravotní péči o naše pacienty,” řekl přednosta sítě očních klinik Gemini Pavel Stodůlka.

Až 17 let péče v oblasti oční medicíny, precizní výkony chirurgů, individuální přístup k pacientům a nejmodernější vybavení dělají ze sítě očních klinik světově uznávaná pracoviště. „Každý rok se do rukou našich lékařů svěří desítky tisíc pacientů. Že se těšíme dobré pověsti, dokládá i to, že se na naše kliniky jezdí dívat oční chirurgové z celého světa. Učí se zde nové moderní operační postupy a předávají je dál svým kolegům v zahraničí,” uvedl Pavel Stodůlka. 

Vysoké standardy péče vybojovaly oční klinice Gemini v silné konkurenci značek ocenění Nejdůvěryhodnější značka už potřetí. „Díky špičkovým technologiím jsou zákroky bezbolestné, komfortní a především bezpečné. Pacient se během několika dní vrací do běžného života. Vedle oční chirurgie nabízíme mimo jiné plastické a estetické výkony, například operaci očních víček,” popsal Pavel Stodůlka. 

Důvěryhodné značky jsou novým a jediným marketingovým programem na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. V rámci letošního ročníku soupeřilo o titul marketingového programu Důvěryhodné značky téměř 700 značek v 76 kategoriích. Hodnoceny byly 4000 spotřebiteli. Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedenou agenturou Nielsen. Oceněné značky jsou pro své zákazníky transparentní a jasně se vymezují svými obchodními prioritami, kdy důvěra a jejich vzájemný vztah jsou na předním místě ve strategii. „Nárůst jednotlivých kategorií i značek zapojených do oceňování, který každoročně zaznamenáváme, dokládá, že spotřebitelé ho vnímají pozitivně a jako faktor, na který je důležité upozorňovat,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.