LG přichází s novým hravějším vizuálním stylem značky

20. April 2023 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 21341

Společnost LG Electronics představila novou vizuální identitu a strategii značky, která více zdůrazňuje její hodnoty a poselství o kvalitním životě a inovacích pro lepší budoucnost. Nový dynamický a mladistvý vzhled se objeví ve fyzických i digitálních prostorech, kde se setkává se zákazníky, včetně generace Z.

Nový brandový manuál shrnuje nové směřování značky, které zajišťuje nekompromisní zákaznickou zkušenost, inovativní produkty a zábavu pro uživatele.

Slogan Life’s Good vyjadřuje poselství o tom, jak společnost LG umožňuje zákazníkům užívat si kvalitního života a poslání značky je shrnuto v motu Innovation for a Better Life, což vyjadřuje odhodlání společnosti vytvářet lepší život a budoucnost planety.

Značka společnosti LG se v digitálním prostředí promění a nabídne zákazníkům novou úroveň interaktivity. Symbol značky, tvořený písmeny L a G, nabídne osm nových pohybů a bude schopen například vítat zákazníky přátelským úsměvem nebo se pohybovat v rytmu hudby na digitálních platformách.

Společnost LG bude nově používat energičtější odstín červené, nazvaný LG Active Red, v kombinaci s černou, bílou a teplými odstíny šedé, napříč všemi kontaktními místy pro zákazníky. Gradientní prvky v odstínu LG Active Red nabídnou větší rozmanitost a budou přizpůsobeny jedinečným vlastnostem každého produktu a služby.

Společnost LG navrhla nový design písma pro svůj slogan Life's Good, který bude používán při balení produktů. Nová vizuální identita značky zdůrazňuje unikátnost společnosti LG a zároveň ukazuje schopnost a ochotu společnosti se vyvíjet a zlepšovat zákaznickou zkušenost po celém světě. Plánem společnosti je využívat nový design značky na všech kontaktních bodech s zákazníky po celém světě v průběhu celého roku. Písmo je kreativně navrženo s křivkami, které jsou inspirovány produkty společnosti LG.