Louis Vuitton odhaluje svoji novou kampaň Travel 2019
Louis Vuitton představuje svoji novou kampaň věnovanou umění cestování, které je – jako nadčasové téma – jednou z nejzákladnějších hodnot této značky.
Kampaň nabízí odlehčenou a kreativní vizi ve formátu deníku z cest. Pod uměleckým vedením Davida Jamese fotograf Angelo Pennetta zachytil modelky Rianne Van Rompaey, Fei Fei Sun a Kit Butler na několika z nejúchvatnějších míst ve Vietnamu. Každý pořízený snímek dokonale vystihuje kouzlo a klid míst a ducha cestování, který je zde reprezentován těmi nejikoničtějšími modely z kolekce koženého zboží Louis Vuitton.
Mezi ikonami, které se objeví v kampani, jsou legendární kabelka Steamer, nejnovější shopper On The Go shopper. Přitom Steamer se objevila již v roce 1901 a byla prvním nevyztuženým cestovním zavazadlem a je předchůdcem moderní kabelky. V reklamní kampani nechybí ani kabelka Alma v kůži Epi a kabelka Petite Malle z kolekce New Classics.
Kampaň, která působí, jako kdyby stála mimo čas, vyzdvihuje důležitost snů a úniku z reality dvou hlavních hodnot, na nichž je postavena značka Louis Vuitton. Umění cestování je pozvánkou k impulzívnímu odjezdu či k všímání si těch nejdůležitějších věcí v životě. Majestátní, moderní civilizací nedotčená krajina na snímcích Angela Pennetty a styling Frans Burns zachycují element věčnosti, který je přítomný v každém okamžiku.