Lush slaví 30 let od vzniku koupelové bomby!

05. Duben 2019 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 14251

Je to přesně 30 let, kdy vynálezkyně a spoluzakladatelka Lush Mo. Constantine v roce 1989 vynalezla první koupelovou bombu, která vznikla z jedlé sody, esenciálních olejů a parfémů. Možná asi sama nečekala, jaký boom v dalších letech tento její vynález způsobí. Vůbec nejdéle prodávanou koupelovou bombou Lush  je Butterball, která přišla na trh v roce 1995. Zajímavostí je, že celosvětově se prodá celých 32,2 milionů koupelových bomb! 

 

Mo  její syn Jack se ve svém umění výroby koupelových bomb  neustále zdokonalují. Rádi experimentují a překonávají limity. Uzdu své fantazie popouští hlavně při výrobě tvaru a formy těchto voňavých koupelových zázraků. To je znát na jemné koupelové bombě Butterball s kousky kakaového másla, či na barevné, praskající bombě  Experimenter. Zcela inovativní jsou pak želé bomby , které uvolňují želé z alginátu vyrobeného z mořské řasy bohaté na minerály. V Tokiu otevřeli vůbec první obchod na světě s koupelovými bombami!

Koupelová bomba se stala formou uměleckého vyjádření. „Se vzestupem sociálních sítí, jako je Instagram, jsme dostali možnost spojit se s lidmi na celém světě, kteří milují koupelové bomby“, vysvětluje digital director a produktový vynálezce Jack Constantine. „Když jsme si všimli, že lidé najednou začali používat hashtag #BathArt, představovalo to pro nás pro všechny novou výzvu – vykouzlit tu nejhezčí vizuální podívanou, sdílet fotografie a videa na sociálních sítích a podělit se o to s ostatními.“ 

 

"Koupelové bomby byly vždy vyráběny z ingrediencí s blahodárnými účinky, ale my jsme tomu chtěli dodat element spektakulární podívané vytvořit komplexní zážitek, který bude ve všech ohledech a pokaždé jedinečný,“ vysvětluje Jack. „Experimentovali jsme s technikou vrstvení – dáme dvě barvy dohromady a sami jsme vždy zvědaví, jaká podívaná z toho vznikne – vyvinuli jsme proto vlastní tajnou recepturu, která nám umožňuje vytvořit dlouhotrvající barevnou pěnu.“

 

Protože koupelová bomba Lush slaví své třicetiny, od 29. března si můžete zakoupit 54 exkluzivních koupelových bomb, které byly zatím k dispozici pouze v japonském obchodě v Tokiu. Všechny nové bomby jsou v prodeji online a obchody každý měsíc představí bomby dle vlastního výběru!

A pozor: pod hashtagem #wethebathers můžou lidé sdílet a sledovat své koupelové zážitky a koupelové bomby Lush. 

 

Galerie