Lush slaví 30 let od vzniku koupelové bomby!

Redakce Luxus.cz
05. Duben 2019

Je to přesně 30 let, kdy vynálezkyně a spoluzakladatelka Lush Mo. Constantine v roce 1989 vynalezla první koupelovou bombu, která vznikla z jedlé sody, esenciálních olejů a parfémů. Možná asi sama nečekala, jaký boom v dalších letech tento její vynález způsobí. Vůbec nejdéle prodávanou koupelovou bombou Lush  je Butterball, která přišla na trh v roce 1995. Zajímavostí je, že celosvětově se prodá celých 32,2 milionů koupelových bomb! 

 

Mo  její syn Jack se ve svém umění výroby koupelových bomb  neustále zdokonalují. Rádi experimentují a překonávají limity. Uzdu své fantazie popouští hlavně při výrobě tvaru a formy těchto voňavých koupelových zázraků. To je znát na jemné koupelové bombě Butterball s kousky kakaového másla, či na barevné, praskající bombě  Experimenter. Zcela inovativní jsou pak želé bomby , které uvolňují želé z alginátu vyrobeného z mořské řasy bohaté na minerály. V Tokiu otevřeli vůbec první obchod na světě s koupelovými bombami!

Koupelová bomba se stala formou uměleckého vyjádření. „Se vzestupem sociálních sítí, jako je Instagram, jsme dostali možnost spojit se s lidmi na celém světě, kteří milují koupelové bomby“, vysvětluje digital director a produktový vynálezce Jack Constantine. „Když jsme si všimli, že lidé najednou začali používat hashtag #BathArt, představovalo to pro nás pro všechny novou výzvu – vykouzlit tu nejhezčí vizuální podívanou, sdílet fotografie a videa na sociálních sítích a podělit se o to s ostatními.“ 

 

"Koupelové bomby byly vždy vyráběny z ingrediencí s blahodárnými účinky, ale my jsme tomu chtěli dodat element spektakulární podívané vytvořit komplexní zážitek, který bude ve všech ohledech a pokaždé jedinečný,“ vysvětluje Jack. „Experimentovali jsme s technikou vrstvení – dáme dvě barvy dohromady a sami jsme vždy zvědaví, jaká podívaná z toho vznikne – vyvinuli jsme proto vlastní tajnou recepturu, která nám umožňuje vytvořit dlouhotrvající barevnou pěnu.“

 

Protože koupelová bomba Lush slaví své třicetiny, od 29. března si můžete zakoupit 54 exkluzivních koupelových bomb, které byly zatím k dispozici pouze v japonském obchodě v Tokiu. Všechny nové bomby jsou v prodeji online a obchody každý měsíc představí bomby dle vlastního výběru!

A pozor: pod hashtagem #wethebathers můžou lidé sdílet a sledovat své koupelové zážitky a koupelové bomby Lush. 

 

Firemní články

Nová vánoční kolekce make-upu od Lush
Rádi se bojíte či strašíte ostatní? Podívejte se na nové halloweenské produkty od firmy Lush
Letní kolekci sprchových produktů přináší Lush
Lush slaví 30 let od vzniku koupelové bomby!
Lush představuje exkluzivní parfémy!
Lush Valentýnská kolekce 2019: čerstvá, ovocná a milující!
Lush představuje nahatou péči o pleť
Kdo říká, že koupel je nuda?
Lush uvádí 40 odstínů veganského make-upu se 45% kokosového oleje
Šampóny Lush si zamilujeteŠampóny Lush – ta nejlepší péče o vaše vlasy
Lush představuje další skvělé, voňavé novinky
Darujte voňavou radost, darujte Lush!
Novinky od Lush, které sklízí úspěch po celém světě
Lush svými novinkami myslí na Velikonoce i Den matek
Oslavte svátek zamilovaných s voňavými dárkovými sety Lush
Den sv. Valentýna v Lush Nalaďte se na lásku s pomocí zbrusu nových produktů z limitované edice!
Společnost Lush a organizace Access Now spojují své síly na podporu digitálních práv
Lush – čerstvá, ručně vyráběná kosmetika s etiketou
Zažijte zábavnou koupel s želé mýdly Lush
DOPŘEJTE SI UNIKÁTNÍ LETNÍ PÉČI OD LUSH
NOVÝ TŘÍPATROVÝ LUSH STORE NA OXFORD STREET V LONDÝNĚ
NOVÁ KOLEKCE PARFÉMŮ LUSH - GORILLA PERFUME VOLUME 3, DECAY ANE RENEWAL
DEN MATEK S LUSH - 10. KVĚTNA 2015
LUSHLUSH PRO VELIKONOCE 2015
LES CACAS - 100% PŘÍRODNÍ BARVY NA VLASY
LUSH - TUHÁ MÝDLA JSOU PROSTĚ SEXY
CHARITY POT OD LUSH - DOBROČINNÝ KELÍMEK
LUSH KITCHENLUSH KITCHEN
LUSH - MILUJEME NAHÁČE!LUSH - MILUJEME NAHÁČE!
mýdlo cupid loveVOŇAVÁ SRDÍČKA JAKO TEN NEJLEPŠÍ DÁREK K SVATÉMU VALENTÝNU
TIP NA LÉTO – ČERSTVÉ OVOCE A ZELENINA NEJEN NA TALÍŘ, ALE I NA PLEŤ
LUSH 1. 4. 2014 otevřel svou kuchyni v Praze
Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy
Tato společnost nám zatím neposkytla žádný rozhovor