Lush uvedla na trh kolekci „LUSH x ONE PIECE“, oslavující radost z koupání

03. Březen 2023 | Redakce LUXUS.cz | čtenost se zde objeví 02. 04. 2023

Koncept této spolupráce byl inspirován slavnými slovy Monkey D. Luffyho, hlavní postavy ONE PIECE, který sní o tom, že se stane „pirátským králem“: „Cítím dobrodružství!!!“.

Jedná se o vůbec první produktovou řadu Lush vzniklou na základě licencované spolupráce. Rok po tom, co se společnost Lush rozhodla opustit některé sociální sítě (Anti-Social Policy), je tato spolupráce prvním krokem k vytváření nových zážitků pro její zákazníky a fanoušky prostřednictvím licencovaných spoluprací.

Spolupráce zahrnuje šest produktů včetně čtyř koupelových bomb inspirovaných „Ďáblovým ovocem“, což je tajemný druh plodů, který v ONE PIECE obdaří zvláštní mocí toho, kdo si ukousne byť jediný kousek. Dále koupelovou pěnu, která je inspirovaná Luffyho slamákem a Knot Wrap (znovupoužitelný látkový dárkový obal Lush) v designu pirátské vlajky Luffyho a jeho posádky.

Napusťte vanu horkou vodou, vhoďte do ní bombu a nechte se odnášet na vlnách povzbuzující vůně černého rybízu, uklidňující davanové silice a osvěžujícího sladkého pomeranče, které vás společně naladí na cestu za dobrodružstvím do světa posádky Slamáků! Ďáblovo ovoce je tajemný druh plodů, který se objevuje ve ONE PIECE. Obdaří zvláštní mocí toho, kdo si ukousne byť jediný kousek. Náš hrdina Slamák Luffy snědl ovoce Gum-Gum a získal super-flexibilitu a větší sílu. Když se podíváte na hladinu své lázně, uvidíte, jak se voda postupně proměňuje. Luffyho ‚síla Haki', černá aura, se řine z vnitřku bomby, abyste se díky ní cítili mocní a neotřesitelní nehledě na výzvy, které vás čekají – tak jako Luffy.

Tuto koupelovou bombu zakoupíte za 220 Kč/ks.

Gum-Gum Fruit

Gum-Gum Fruit

Ponořte tuto bombu do své lázně a nechte ji rozkvést vůní geránií s jasmínem, sofistikovanou květinovou vůní připomínající tajemnou auru Nico Robin. Flower-Flower rozprostře na hladině jemnou růžovou pěnu, která bude rozkvétat podobně, jako když Nico Robin použije svou sílu. Vaše koupání bude plné netušených a nepředstavitelných možností. Archeoložka z posádky Slamáků z ONE PIECE, Nico Robin, snědla v mládí ďáblovo ovoce Flower-Flower, které jí dalo nadlidskou schopnost nechat vyrůst části svého těla, kdekoli si zamane.

Tuto koupelovou bombu zakoupíte za 220 Kč/ks.

Flower-Flower Fruit

Flower-Flower Fruit

Human-Human Fruit

Koupelovou bombu v podobě houby lze rozdělit na dvě části. Když použijete obě naráz, tak se budou ve vodě proplétat pramínky červené a bílé barvy a promění vaši lázeň v dokonale povznášející transformativní zážitek. Tony Tony Chopper je roztomilý sob s modrým nosem a spolehlivý lékař posádky Slamáků ve ONE PIECE. Miluje cukrovou vatu a když snědl ďáblovo ovoce Human-Human, dalo mu lidské vlastnosti a schopnost proměňovat se do hybridní podoby, aby mohl chránit své přátele. Tony Tony Chopper má vynikající čich, takže miluje svěží a ovocnou bergamotovou vůni bomby do koupele Human-Human Fruit. Tonka absolue dodává tóny jeho oblíbené cukrové vaty.

Tuto koupelovou bombu zakoupíte za 220 Kč/ks.

Human-Human Fruit

Human-Human Fruit

Nostalgická a hřejivá vůně kořeněné pískavice a šťavnatého mandarinkového pomeranče vás obejme, až budete snít o rozhovorech u krbu a dobrodružných příbězích. Plamen bude hořet ve vašem srdci a zanechá vás s hřejivým pocitem plné energie ještě dlouho poté, co opustíte koupelnu. Vhoďte bombu do napuštěné vany a sledujte, jak se ohnivě oranžové barvy rozlévají po celé vaně a spolu s rozverným praskavým práškem tvoří žhavé koupelové umění podobné „ohnivé pěsti“, Aceově charakteristickému útoku.
Flame-Flame Fruit je ďáblovým ovocem, které v ONE PIECE snědl Luffyho starší bratr Portgas D. Ace. Díky němu má schopnost vyvolat a ovládat oheň, a dokonce se v něj i proměnit.

Tuto koupelovou bombu zakoupíte za 220 Kč/ks.

Flame-Flame Fruit

Flame-Flame Fruit

Straw Hat

Poznávací znamení Luffyho z ONE PIECE je tu v podobě koupelové pěny plné dobrodružství. Tento jedinečný poklad ztělesňuje jeho nekonečné odhodlání stát se pirátským králem! Nechte se obklopit vůní silic z jalovce, který dodává rovnováhu, svěží mandarinkové silice a sladké vůně benzoové pryskyřice. Vytvoří dokonalý prostor pro relaxaci, než se vydáte na svá další dobrodružství.

Tuto koupelovou pěnu zakoupíte za 280 Kč/ks.

Straw Hat

Straw Hat

Tento Knot Wrap v limitované edici je znovupoužitelný látkový dárkový obal vyrobený z recyklovaných plastových PET lahví. Nese motiv pirátské vlajky vyvěšené na lodích ‚Going Merry' a ‚Thousand Sunny' posádky Slamáků vedené Luffym. Lze jej použít tolika způsoby! Můžete se dokonce stát jedním z pirátů a vyvěsit si pirátskou vlajku ve svém pokoji. Používejte ji znovu a znovu, jakýmkoli způsobem chcete, třeba i jako šátek či jiný módní doplněk. 

Tento Knot Wrap ve velikosti 100 cm x 100 cm zakoupíte za 650 Kč/ks.

One Piece Flag

One Piece Flag

O ONE PIECE

Jedná se o japonskou manga sérii, kterou napsal a ilustroval Eiichiro Oda a která začala vycházet na pokračování roku 1997 v časopise Weekly Shōnen Jump vydavatelství Shueisha. Akční a dobrodružný příběh se soustředí na Luffyho, chlapce se slaměným kloboukem, a jeho „Posádku Slamáků“, kteří jsou odhodláni najít „legendární poklad (One Piece)“, který po sobě zanechal legendární pirátský král ve Velkém věku pirátů. Roku 2014 byl uznán Guinnessovou knihou rekordů™(*1) jako „Nejvydávanější komiksová série od jednoho autora“. Série se může pochlubit obrovskou celosvětovou popularitou, celkem bylo vydáno více než 500 milionů výtisků všech 102 titulů Jump Comics (k červenci 2022).

Spolupráce s Lush

„Spolupráce pro nás v Lush nejsou žádnou novinkou. Lush si vždy pečlivě vybírá spolupráce s charitativními organizacemi i jednotlivci, od charitativní organizace zabývající se duševním zdravím I Am Whole v roce 2020, která vytvořila hnutí za digitální detox od sociálních sítí, přes sedmileté partnerství s ARTHOUSE Unlimited tvořící design sezónních dárků, Climate Revolution Vivienne Westwood v roce 2013, kdy 100 % zisku šlo na podporu této problematiky, až po B2B spolupráci s ASOS v roce 2021.“

„Jako globální značka, která si vše zajišťuje sama – nakupování těch nejlepších etických ingrediencí, vynalézání, výrobu i prodej – můžeme inovovat jedinečné produkty a zážitky pro každé partnerství. Těšíme se na další propojování s publikem po celém světě novými a nečekanými způsoby,“ Annabelle Baker, Lush Brand & Marketing Director.

Galerie

Gum-Gum Fruit
Flower-Flower Fruit
Human-Human Fruit
Flame-Flame Fruit
Straw Hat
One Piece Flag