MCM představuje kolekci vůní, která oslavuje dobrodružství a jedinečnost

28. April 2025 | Redakce LUXUS.cz | čtenost se zde objeví 28. 05. 2025

Kreativita, radost a individualita se spojují v nové kolekci parfémů značky MCM, která se inspiruje symbolikou moderního nomádství. Kolekce představuje čtyři vůně, které propojují luxusní design, udržitelnost a hravost. Každý flakon je poctou ikonickým koženým zvířátkům značky MCM, jež v sobě nesou poselství síly, věrnosti a volnosti.

Sung-Joo Kim, hlavní vizionářka a předsedkyně skupiny MCM, popisuje novou kolekci jako oslavu jedinečnosti každého jednotlivce. „Naše nová kolekce parfémů připomíná radost, lásku a krásu, kterou do našich životů přinášejí domácí mazlíčci i příroda,“ uvedla.

Výsledkem spolupráce s předními parfuméry společnosti DSM-Firmenich jsou čtyři výrazné vůně, vytvořené z pečlivě vybraných, udržitelně získaných ingrediencí. Každý parfém nabízí možnost vrstvení, což podporuje osobitý přístup ke každodennímu nošení. MIGHTY BEAR otevírá kolekci vůní jiskřivým bergamotem, jemným vanilkovým tónem a hřejivým santalovým dřevem. Hlavní parfumérka Sophie Labbé říká: „V této vůni jsem chtěla zachytit vnitřní sílu prostřednictvím výrazných surovin.“ Výsledkem je parfém, který podněcuje odvahu a sebevědomí.

JOLLY RABBIT přináší energii prostřednictvím svěžích tónů pomeranče a neroli. Parfumérka Alexandra Monet o této vůni uvádí: „Chtěla jsem vytvořit kompozici, která bude oslavovat pozitivitu a vitalitu života.“ CHARMING PUP kombinuje růži a cedrové dřevo s pudrovými tóny orrisu. Výsledkem je parfém, který v sobě spojuje přirozenou eleganci s nenucenou lehkostí, vhodný pro každou příležitost. DARLING DOXIE pak uzavírá kolekci jemnou směsí ylang-ylangu a heřmánku. Tato vůně je poctou loajalitě a vnitřnímu klidu, který přátelství přináší.

Kolekce je představena prostřednictvím kampaně After Hours, kde ožívají ikonická kožená zvířátka MCM v magické noční scéně plné dobrodružství. Díky CGI animaci se stávají průvodci světem imaginace, který propojuje dědictví značky s moderním pohledem na luxus. Jean Madar, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Inter Parfums Inc., vystihl podstatu kolekce slovy: „Kolekce MCM je odvážným vyjádřením identity značky. Každý parfém je pozváním k sebevyjádření a ukázkou spojení tradice s inovací.“

MCM touto kolekcí potvrzuje svůj závazek k modernímu pojetí luxusu, kde se osobnost, udržitelnost a radost ze života stávají hlavními hodnotami.