Montblanc představuje novou globální kampaň a mění definici úspěchu

Redakce
28. Srpen 2020
Čtenost článku je: 17862 [?]

Montblanc, luxusní výrobce psacích nástrojů a doplňků, přichází s novou celosvětovou kampaní. V ní odhaluje tři výjimečné muže, kteří jsou novou definicí úspěchu dnešní doby – scénárista a režisér Spike Lee, herec Taron Egerton a zpěvák, herec a spisovatel Chen Kun.

Nová kampaň značky Montblanc nesoucí název What Moves You, Makes You, oživuje misi značky inspirovat lidi, aby maximálně využili svůj potenciál za svých vlastních podmínek, a zároveň oslavuje ty, kdo v životě následují svoji vlastní a individuální cestu a přepisují zažité kódy úspěchu 21. století. Spuštěná na konci srpna 2020, kampaň zdůrazňuje autentické příběhy svých ambasadorů, kteří jsou důkazem, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje.

Kampaň zachycuje inspirující život oceňovaného scénáristy a filmaře Spikea Leeho a jeho odkaz, který nesporně ovlivnil světovou kulturu; herce Tarona Egertona a jeho neuvěřitelnou cestu, která se před ním otevírá; a herce a zakladatele herecké školy Chena Kuna, který neúnavně hledá nové cesty jak dát co nejvíce zpět své komunitě za využití své vášně ke kreativitě.

„S novou kampaní se propojujeme s novou globální generací vůdců a profesionálů a chceme je inspirovat k dosahování jejich potenciálu na jejich cestě životem poháněném vášní spojenou s tím, co dělají. Kampaň vyjadřuje novou touhu žít život, kde profesionální a osobní spolu nesoutěží, ale vzájemně se obohacují. Ač v různých fázích své kariéry, tyto tři kreativní osobnosti kampaně jsou nesporným důkazem toho, že následování toho, co vás žene kupředu, vás nakonec dovede k naplnění a úspěchu,“ říká Vincent Montalescot, Montblanc Executive Vice President Marketing.    

Nová platforma společně s kampaní podtrhují základní přesvědčení značky Montblanc, že každý může zanechat stopu; nejenom na jejich cestě za úspěchem, ale také radostí z cesty samotné a snahou, jež inspiruje a vzrušuje na každém kroku. V rámci kampaně Montblanc představuje tzv. „Mark Makers“, vášnivé osobnosti, které dělají, co milují a volí intuici před diktátem. Poháněni vyššími cíli a láskou ke své práci ztělesňují hodnoty těch, kdo mění obraz toho, co úspěch doopravdy je. Odhodlaní konat věci společně s inspirativním nastavením mysli, díky kterému vynikají.

Kampaní What Moves You, Makes You se Montblanc představuje jako „značka luxusního business životního stylu“. „Jsme Maison založený průkopníky, kteří se rozhodli vytvářet inovativní produkty pro ty, kdo touží zanechat na světě stopu. Kampaň je tak ve své podstatě vyjádřením evoluce naší DNA. Způsob, jakým lidé pracují se změnil; priority a hodnoty se posunuly a my jsme cítili, že je čas redefinovat kódy úspěchu ve snaze reflektovat změny, které naši zákazníci zažívají,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO a dodává: „Být tzv. „Mark Makerem“ znamená jiný způsob myšlení. Již to není o statutu nebo dosažení vrcholu, jde o smysluplnou, účelnou a obohacující cestu, na kterou se vydáme a o lidech, které na té cestě ovlivníme.“   

Integrovaná kampaň odhaluje skutečné autentické příběhy a unikátní perspektivu tří mužů – Mark Makers, skrze sérii krátkých filmů, v printu, v digitálu, out of home i na sociálních sítích. Každý Mark Maker je oslavován v 60sekundovém filmu přibližujícím jejich osobní cestu:

  • Spike Lee (režisér, scénárista, držitel Ceny Akademie, USA) – jako scénárista, který všechny svoje scénáře píše rukou na papír, jeho příběh se soustředí na jeho kariéru vypravěče. Jak je slyšet zvuk pera píšícího na papír, v retrospektivních záběrech je postupně odhalována inspirace stojící za jeho obrovskou vášní pro psaní a filmování: město Brooklyn, jeho obyvatelé, Leeova rodina, filmy a osobní zážitky. Jeho příběh a neuvěřitelné dědictví člověka, který šel za svými sny od útlého dětství, je inspirací pro ostatní, aby naslouchali svým vášním a dělali to, co je žene kupředu. 
  • Taron Egerton (herec, držitel Zlatého glóbu, UK) – jako talentovaný herec, jehož inspirující a vzrušující role ho pohánějí. V krátkém filmu je herec zachycen na cestě do New Yorku. Krátká cesta v sobě ukrývá cestu mnohem větší: Taronovu cestu jeho kariérním životem i to, kde vidí sám sebe jako herce. Ve zvratu magického realismu jsou jeho myšlenky promítány na městských billboardech. Jeho příběh inspiruje ostatní, aby využili svého potenciálu tak, jako je mladý herec zachycen na své cestě za využitím toho svého.  
  • Chen Kun (zpěvák, herec, spisovatel, Čína) – poslání, které ho naplňuje je mentorování mladších herců v herecké škole ‘The Dome Studio’, kterou založil, a kde svým studentům často píše osobní vzkazy. V jeho filmu je slyšet psaní dopisu, čteného nahlas Chenem, zatímco v záběru běží různé momenty z reálného života studentů Chenovi herecké školy, kde se věnují herectví, improvizaci, tanci a dalším. Jeho příběh inspiruje lidi, aby žili autentický a plnohodnotný život po vzoru člověka, který se snaží co nejvíce vrátit zpět své komunitě způsobem, který odpovídá jeho vášním a zájmům.  

MONTBLANC

Galerie

  • 0
  • 1

Firemní články

Montblanc představilo svou stylovou UltraBlack kolekci
Nová kolekce Montblanc UltraBlack: Styl jako módní vyjádření
Kolekce psacích per Writers Edition Sir Arthur Conan Doyle od MontBlanc
Kožené doplňky značky MontBlanc z kolekcelu M_GRAM 4810 na filmovém festivalu
Osvěžení stylu v kolekci Montblanc M_Gram 4810
Umění žít v nové kapsulové kolekci Montblanc x Maison Kitsuné
Kolem světa za 80 dní s kolekcí per Montblanc Meisterstück
Značka Montblanc představuje moderní pojetí kolekce klasických doplňků
Hodinky Montblanc 1858 Geosphere inspirované pouští
Nové dobrodružství na obzoru - Montblanc Explorer Ultra Blue
Limitovaná edice hodinek Montblanc 1858: Chronograf zvaný Origins
Kniha Montblanc: Inspire Writing oslavuje krásu ručního psaní
Najděte svoji rovnováhu s hodinkami Montblanc Summit Lite
Nová kolekce kožených doplňků Montblanc M_Gram 4810
MONTBLANC přináší poctu králi rokenrolu v podobě psacích per
Zrychlit a ušetřit čas s kufry Montblanc x Pirelli
Hieroglyfy v novém světle Kolekce per Montblanc Heritage Egyptomania
LIMITOVANÁ EDICE HODINEK MONTBLANC GEOSPHERE 1858 VE SPOLUPRÁCI S HOROLEZCEM REINHOLDEM MESSNEREM
Kolekce Signs and Symbols: Pera Montblanc jako vzácné talismany inspirované mýty a legendami Východu
Kolekce psacích per Montblanc věnovaná spisovateli Victoru Hugovi
Montblanc představuje novou globální kampaň a mění definici úspěchu
Nová kolekce per Montblanc Le Petit Prince & The Planet: Příběh o lásce, péči a starostlivosti
Nová kolekce kožených doplňků Montblanc Meisterstück Soft Grain Leather
Zachyťte ducha objevování hor v nových modelech hodinek Montblanc 1858
Kvalitní poslech s novými bezdrátovými sluchátky Montblanc
Montblanc uvedl na slavnostním večeru v New Yorku svoje vůbec první sluchátka a novou edici chytrých hodinek
Snadnější cestování s novým zavazadlem Montblanc
Nová kolekce luxusních brýlí MontBlanc
Edice psacích per Montblanc Great Characters Walt Disney Tribut tvůrčí genialitě legendy filmového světa
Propojení umění s krásou ručně psaného sebevyjádření – to je MontBlanc
Montblanc pokračuje v závazku s bojem proti AIDS a HIV
Dámské hodinky Montblanc Star Legacy Moonphase & Date
Nová cestovní kolekce Montblanc - Cestování za inspirací a propojení se světem
Limitovaná kolekce kufrů MONTBLANC x PIRELLI vnáší do cestování svobodu pohybu
Nová kolekce doplňků Montblanc vzdává hold osmdesátým létům
Montblanc přichází s novou kolekcí psacích per StarWalker a vyzývá k opětovnému spojení s naší planetou
Montblanc StarWalker Event - HoustonMontblanc představil v Houstonu novou kolekci psacích per StarWalker
Montblanc 1858 a síla opětovného spojení s přírodou
Montblanc otevřel svůj první vlajkový butik v Praze
Nová kolekce ikonických per Montblanc je inspirována knihou Malý princ
Chytré hodinky Montblanc Summit – když se luxus snoubí se špičkovou technologií
Nová limitovaná edice Montblanc Great Characters Miles Davis potěší na Valentýna každého muže
Tipy na hodnotné dárky, jež obdarované určitě potěší
MONTBLANC OSLAVUJE 110 LET ZALOŽENÍ ZNAČKY MIMOŘÁDNOU KOLEKCÍ ROUGE & NOIR
NOVÝ BUTIK MONTBLANC OTEVŘEN V PAŘÍŽSKÉ ULICI
NENECHTE SI UJÍT DVĚ NOVINKY OD MONTBLANC
PIŠTE S NOBLESOU PERY INSPIROVANÝMI LUCIANEM PAVAROTTIM
MONTBLANC HERITAGE – HODINKY INSPIROVANÉ OBJEVNÝMI CESTAMI
Official Press ReleaseNOVÁ EDICE ZE SÉRIE MONTBLANC GREAT CHARACTERS OSLAVUJE JOHNA F. KENNEDYHO
MONTBLANC VYTVOŘILO NEJDRAŽŠÍ PERO NA SVĚTĚ
LEGENDÁRNÍ VÝROBCE KLAVÍRŮ HENRY E. STEINWAY SE INSPIROVAL LIMITOVANOU EDICI PSACÍCH POTŘEB MONTBLANC
MONTBLANC VYTVOŘIL LIMITOVANOU KOLEKCI INSPIROVANOU LEGENDÁRNÍM VÝROBCEM KLAVÍRŮ HENRYM E. STEINWAYEM
LEGENDÁRNÍ MONTBLANC MEISTERSÜCK LETOS SLAVÍ DEVADESÁTINY
HERCI & HONDINKY MONTBLANC
LIMITOVANÁ EDICE PSACÍCH POTŘEB MONTBLANC OSLAVUJE RENESANČNÍHO GÉNIA LEONARDA DA VINCIHO

Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy

Tato společnost nemá v naší databázi žádné rozhovory

Tato společnost nemá v naší databázi žádné soutěže