NEO-NEOKLASICISTNÍ KAMPAŇ DIESEL PREFALL 2014

28. Červenec 2014 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 12782

I když je žhavé léto uprostřed sezóny, obchody již vybízí, abyste nezapomněli na to, co přijde po létě…

Zcela jedinečnou kampaň vytvořila módní značka DISEL , která se inspirovala výtvarným uměním, které vytvářely náš pohled na věc. S použitím digitálního média vznikly zcela výjimečné záběry. Vše je ve stylu Picassa. Myšlenka spočívala ve spojení skvělých momentů z vizuální kultury, které se nám líbily. Je zde spojeno klasické s moderním digitálním světem, čímž oba styly získaly ve finále na výraznosti.

Diesel vytvořil v mnoha směrech zcela jedinečnou sbírku, která se předvedla na přehlídce skvělých historických skupinových snímků, počínaje Michelangelem, jdoucí přes Tiziana a konče Avedonem a Arbusem. Nová kampaň Diesel Reboot je hotová. A tak byl položen základ nové vize značky Diesel.

Diesel se snaží nabídnout nový pohled na italské umění v průběhu staletí, a to až k renesanci. Myšlenka DIESLU spočívala ve spojení skvělých momentů z vizuální kultury, které by se jim líbily. Nová reklamní kampaň ve stylu neoneoklasicismu předznamenává novou éru značky. Kolekce, která nabízí pohled do minulosti a nabízí inovační cestu do budoucnosti.

www.diesel.com

Galerie