Nová Fall-Winter kolekce 2022/23 značky Chanel je vyobrazená ambasadorkou Charlotte Casiraghi

Charlotte Casiraghi je tváří předkolekční kampaně pro podzim-zimu 2022/23, kterou nafotila agentura SMITH. Více než o pouhou spolupráci se jednalo o skutečné setkání, které se odehrálo mezi umělkyní a ambasadorkou značky CHANEL. Jejich spoluprací ožívá série fotografií a krátký film, které balancují na hraně mezi snem a realitou.
„Charlotte ztělesňuje půvab značky CHANEL velmi autenticky a přirozeně, a přitom zůstává věrná svému světu,“ říká Virginie Viard, která se pro tuto kolekci inspirovala jejím postojem a eklektickou osobností. „Virginie mě zná už od dětství. Je to přirozená součinnost, která nepotřebuje vysvětlení,“ svěřuje se Charlotte Casiraghi. Jako hrdinka románu se její vznešené chování přenáší do dlouhých kabátů, kalhotových kostýmů z tvídu v kyselém odstínu nebo černého sametu, fluidních kompletů z potištěného hedvábného krepu nebo džín s prošívaným efektem. „Když jsem objevila kolekci, našla jsem věci, které ráda nosím každý den a v nichž se cítím opravdu pohodlně,“ pokračuje. „Je tam hodně džínů, košil, látek s určitou hloubkou, jako je samet..“ Je důležité mít možnost si vybrat, vyjádřit něco jiného v závislosti na momentální situaci.

V krátkém filmu doprovází píseň Phantom od Sir Alice romantickou procházku krajinou zahalenou tajemstvím – divočinou, bytem a molem u moře. Pomalé pohyby, pohledy přímo do kamery a pozastavené pauzy zvýrazňují klíčové prvky kolekce. Fotografie, které jsou prodloužením této procházky, zvěčňují půvab značky CHANEL v poetické atmosféře, která vede k rozjímání i snění.
Předkolekce CHANEL podzim-zima 2022/23 bude v buticích k dostání od 19. července 2022.
