Nová kampaň Tiffany HardWear X Rose

15. Březen 2022 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 19064

Tiffany & Co. dnes odhaluje svou nejnovější kampaň s globální ambasadorkou značky ROSÉ, sólovou umělkyní a členkou slavné dívčí skupiny BLACKPINK. Mladá módní ikona Rosé je jednou z nejpopulárnějších žen v oblasti hudby a módy, na Instagramu má již 56 milionů followers, a Tiffany ji jako tvář kolekce HardWear poprvé představilo již v roce 2021.

Nová kampaň, kterou natočil Mario Sorrenti v New Yorku, navazuje tam, kde zpěvaččina první kampaň Tiffany HardWear v roce 2021 skončila – a posouvá její energii dál. Intimní ale působivé portréty ROSÉ představují umělkyni s nejnovějšími diamantovými modely a jsou nafocené v záměrně strohém, redukcionistickém prostoru.

Kolekce Tiffany City HardWear byla poprvé představena v roce 2017 a od té doby se stala jednou z nejoblíbenějších kolekcí šperků značky Tiffany. Její ikonický motiv řetězu a industriální tvary jsou poctou stylu a síle města New York a rebelské energii jeho ulic. Designy Tiffany HardWear představují moderní, ale zároveň elegantní a sofistikované vyjádření odvážného ženského ducha, který kolekci definuje.

V kampani ROSÉ nenosí pouze stávající modely s pavé diamanty, ale také nový náhrdelník a náramek, které budou uvedeny letos v červenci, s výraznými články vyrobenými z černého titanu, 18k růžového zlata a diamantů. Nosí také nové styly celé pokryté pavé diamanty debutující v listopadu.

Kampaň Tiffany HardWear 2022 byla celosvětově představena v pondělí 14. března na tištěných a digitálních platformách.

Galerie