Nová kolekce AUTUMN 2019 od my.pled

Ondřej Petera
30. Září 2019

Módní značka my.pled, která se zaměřuje výhradně na módní doplněk pléd, přišla s novou kolekcí pro podzim 2019. Dominují v ní detaily, kvalitní látky a nové střihy. Tváří podzimní a zimní kolekce se stala moderátorka Gabriela Partyšová.

„Tato kolekce se vyznačuje především precizním výběrem materiálů. Našli jsme odvahu pracovat i se špičkovými značkami jako je Loro Piano, Missoni či Piagneza. Ale nejen tato zvučná jména dělají kvalitu. Pro tento podzim jsme si hráli hodně s detaily jako je lemování pravou kůží či nový způsob úchytu plédu,” říká Kateřina Urban Samková, spolumajitelka značky a autorka kolekce, kterou vytvářela společně s módním designerem Janem Šimrem.

Novým prvkem je propojení předních cípů nenápadnými cvoky, díky kterým je možné pléd z přední části použit jako šálu kolem krku. Je možné z něho vytvořit i kapucu. Nebo jen připnout za krkem jeden cíp samostatně, či oba.

Dalším zajímavým detailem je stažení rukávu a tím docílení lepšího uchycení a velmi dekorativního prvku nejen s detailem na rukou, ale i u přehozu.

Doplnění kolekce o řadu svetrových plédů, které jsou velmi žádané mezi klientkami, protože jsou praktické, elegantní a celoročně nositelné. Tento rok jsme dali přednost jednoduchosti a soustředili jsme se na výběr zajímavých barev, jako jsou trendy hořčicově žlutá či lahvově zelená. Ale nezapomněli jsme ani na klasiku, například světle růžovou, která každou ženu udělá jemnou princeznou,” dodává Kateřina.

 

Kolekce je k dostání na e-shopu nebo přímo v showroom my.pled, Vlkova 9, Praha 3.

Tato změna je především pocitová. Cítíme, že nestojíme již na jednom místě, že se vše tak pěkně “rozlétlo” do mnoha stran, že se vznášíme. Překročili jsme hranice ČR za novými a kvalitními látkami. Začátkem roku jsme byli na dálném východě v Ománu a teď v létě na největším veletrhu látek v Miláně. Jsme i odvážnější v barvách a střizích. Soustředíme se i na drobné detaily a hrajeme si s nimi. Proto náš motýlek potřeboval nabrat směr letu, jako jsme jej nabrali my,” říká Kateřina Urban Samková, spolumajitelka my.pled.

 

Naše klientky se nám vracejí, dostáváme od nich cenné zpětné vazby. I díky tomu jim můžeme přinášet nové kolekce, které nejenže odpovídají nejnovějším trendům, ale také reflektují na jejich požadavky a přání. Vážíme si toho, že jsou s námi a chceme se s nimi nejen pravidelně potkávat, ale také jim přinášet a nabídnout něco nového na trhu, nové informace, netradiční prostředí . Proto jsme pro ně vytvořili my.pled klub, v rámci kterého se pravidelně jednou za čtvrt roku potkáváme a sdílíme společné nadšení pro plédy při módní přehlídce nové kolekce. Naším heslem je “chci se vznášet, nejen oblékat”, a to se snažíme klientkám předávat,” dodává Helena Harabinová, spolumajitelka.