Nová kolekce a image firmy Kazar

02. Říjen 2019 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 12240

Kazar je polská značka v prémiovém segmentu, která byla založena v roce 1990. Od samého začátku si neustále buduje svou pozici, kdy nabízí zákazníkům obuv, tašky a kožené doplňky navržené s vášní a v souladu se současnými trendy.
O úspěchu značky však rozhodl nejen produkt, ale rovněž takové prvky, jakými jsou nejvyšší standardy v oblasti služeb zákazníkům, jednotná marketingová strategie nebo vizuální identifikace hluboce zakořeněná v povědomí příjemců. Po téměř třiceti letech se značka rozhodla oživit svou image, představit nové logo a nový monogram.
Nová tvář značky je výsledkem měnících se realit světa designu, nových trendů, kterými se řídí, a touhy vytvořit harmonickou a jednotnou nabídku, v níž jde moderní design
výrobků ruku v ruce s moderní identifikací. Nové logo je aktualizovanou verzí toho současného. Největší změna se týká monogramu.
Základem identifikace bylo doposud písmeno K - bylo viditelné na takových prvcích, jako je monogram na podrážce nebo zapínaní kabelek. Tvořilo také prvek organicky rozpoznatelný a identifikovaný se značkou. Nový monogram může být vnímán jako zcela revoluční změna. Tento dojem je však mylný. Značka se nijak neodtíná od svého dědictví a komunikace vypracované v průběhu let, naopak - nový monogram je kombinací dvou spletených písmen K, díky čemuž získává na významu a symbolice. Ztělesňuje blízkost a přivázání, je plný zalíbení a vášně.

První kolekcí s novým logem a monogramem je kolekce Pre-Fall 2019, jejíž focení probíhalo v kamenolomech. Vápence, pískovce a keramické jíly s prvky železné rudy jsou ideální scenérií pro kolekci vyjadřující přechod mezi horkým letem a těžkou zimou.
Modelky objevující se na fotkách - Emilia Nawarecka a Sasha Knezevic (Division) - úspěšně zachytily nepolapitelnou a nostalgickou touhu po letní energii spolu s diskrétním očekáváním nadcházející změny.
Stále teplé světlo v kombinaci s chladem strukturálních hornin a kamenů dokonale vyzařuje charakter dané kolekce.

Dámská kolekce


Tak trochu protikladem těchto jemných barev jsou jasné a výrazné barvy. Mezi nimi vyniká hnědá káva, elegantní fialová prolomená zvířecími motivy nebo lesklým lakem, stejně jako extrémně módní odstíny červené. Tato barva je svým způsobem pozůstatkem sluncem vyhřátého léta a zároveň začátkem zlatého podzimu. Teplý a ohnivý stín představuje silný a extrémně ženský styl.
V barevné paletě dámské kolekce najdete spoustu rozmanitostí. Velkou část kolekce tvoří ztlumené a jemné odstíny země, mezi kterými vynikají zejména pudrový blankyt, tmavě šedá navazující na odstíny kouře nebo mraků, stejně jako teplá a smyslná béžová. Jemné a ženské odstíny jsou nejkrásnější u modelů vyrobených ze semišové kůže.  
Mezi vedoucími motivy kolekce Pre-Fall je třeba zvýraznit především mřížku, která se objevuje v odstínech béžové v různých vzorech bot, a to jak na vyšším, tak na plochém podpatku. Druhým, jasným motivem, jsou zvířecí potisky v mnoha odstínech, v matných a mírně lakovaných variantách. Mezi nimi výrazně vyčnívá motiv imitace krokodýlí kůže, zdůrazněný jednoduchostí designu klasických modelů.

 

Pánská kolekce


V kolekci Pre-Fall jsou modely ze semišové kůže téměř stejně početné jako modely vyrobené z kůže hladké.
V této sezoně se semiš objevuje v bohatých barvách - v nasycených hnědých, výrazné rudé, také tmavomodré a různých odstínech béžové. Nejbohatší je kategorie casualových modelů včetně sneakers. Mezi nimi vynikají modely v odstínech mandlové bílé, modely s dynamickou, masivní podešví a také tzv. monkey skoes nebo kubánské boty na podpatku.Ty poslední jsou silným módním trendem nejnovější kolekce Kazar. Mezi formálními modely obuvi si zvláštní pozornost zasluhují modely typu pointed wholecut, ve kterém je svršek vyroben z jednoho kusu kůže, který okouzluje čistou linií a hladkým povrchem, jenž představuje nejvyšší projev elegance.

 

Celá kolekce Pre-Fall 2019, jak v dámských, tak i v pánských variantách představuje jasný odkaz na vintage styl, který je v této sezóně nesmírně módní. Značka také rozšiřuje svou nabídku produktů o nové prvky, jako jsou pouzdra na smartphony, na kterých se objeví i nový monogram.

Galerie

Mohlo by vás také zajímat