O Gogoprint, e-commerce projektu v polygrafii s Arsenem Avanesovem

04. Březen 2021 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 28790

Příběh firmy začíná v roce 2008. Bylo by ale správné podotknout, že začal ještě dříve, protože její kreativní tým již předtím v reklamním oboru pracoval. Na začátku byla výroba tiskovin pouze doplňkovou službou. Avšak díky přívětivým recenzím a doporučením se firma stala spolehlivým partnerem „v tisku“ pro více než 500 stálých klientů, umožnilo to rozšířit i výrobní kapacity. V roce 2019 byl spuštěn online projekt Gogoprint.cz. Více o platformě se dozvíme z dnešního rozhovoru s projektovým manažerem Arsenem Avanesovem.

Co je podle Vás nejdůležitějším bodem, kterého se musí taková firma, jakou je ta Vaše, držet?
Pokud bych parafrázoval známý axiom Harryho Gordona Selfridge, že „zákazník má vždy pravdu“, znělo by to tak, že v naší práci uplatňujeme zásadu maximální orientace na zákazníka, na jeho problémy a potřeby. Celý projekt gogoprint.cz, včetně veškerých služeb, stojí právě na této zásadě.

Čím se podle Vás odlišujete od konkurence a na čem si zakládáte?
Náš projekt se zakládá na rozsáhlé nabídce tiskových produktů a umožňuje jejich konfiguraci přesně dle požadavků zákazníků. Při rozšiřování nabídky služeb v rámci celého projektu dochází ke zhodnocení naší značky. Zejména bych rád poukázal na krátkou dodací lhůtu, bezplatné dodání bez omezení cenou zakázky a možnost navrhnout si vlastní produkt v online editoru Go Design. Toto vše spolu s dostupnými cenami činí náš projekt gogoprint.cz konkurenceschopným.
Slyšeli jsme, že u Vás seženeme i produkty, které většinou jiné firmy vůbec nenabízí. Můžete nám některé uvést?
Uplynulý rok lze právem označit za průlomový v e-commerce a následující roky to nepochybně potvrdí. Strategicky se zaměřujeme na značkové obaly a vše, co souvisí s profesionálním balením zboží. Jde o samolepky nejrůznějších tvarů a materiálů, visačky k oblečení a značení zboží, značkový balicí papír, poštovní krabice a řada jiných výrobků. Právě díky orientaci na potřeby a problémy zákazníků jsme zjistili, že je po těchto produktech poptávka. Provedli jsme stručnou analýzu a pochopili, že tady v Česku lze objednat online jen malou část této tiskové produkce, a to jen v omezeném rozsahu.

Pokud si budu chtít úplně poprvé nechat vyrobit třeba vizitku, nemám žádné profesionální grafické nástroje ani zkušenosti, poradíte mi?
Samozřejmě. Zaprvé, u každého produktu je popis s doporučením některých povrchových úprav. Nejzajímavější nápady pro inspiraci jsme přidali do fotogalerie. V konfigurátoru si můžete nastavit rozměry, zadat materiál či požadované množství. Dole pod konfigurátorem je vždy dostupná informace o materiálech, včetně jejich fotografií. Zadruhé, na stránkách jednotlivých produktů jsou video-návody obsahující jednotlivé kroky celého průběhu objednávání. A nakonec, pokud jste grafik a používáte profesionální grafický editor, můžete si stáhnout šablony pro grafickou úpravu. Ten, kdo profesionální editory nepoužívá, se může navrhnout vlastní design pomocí našeho online editoru Go Design. A pokud máte ještě nějaké otázky, obraťte se na náš tým zákaznické podpory, který ochotně zodpoví vaše dotazy emailem či telefonicky.
Kdo si u Vás nejčastěji tiskoviny objednává a co je nejběznějším produktem, který vyrábíte?
Ve skutečnosti je tento projekt navržen tak, abyste na gogoprint.cz vždy našli hledaný tiskový produkt a nezáleží na tom, jste-li odborník či malý e-shop, malá značka, či velká společnost. Budeme-li mluvit o nejžádanějších produktech, rád bych zmínil etikety, visačky, vizitky, kartičky s poděkováním, letáky, papírové tašky, balicí papír či krabice.

Jak velké objednávky jsou u Vás běžné? Jste schopni dodat i třeba tisíc kusů daného výrobku?
Jak již jsem se zmínil výše, projekt počítá se zákazníky z řad společností různé velikosti. Tiskové produkty tak můžete objednat i v minimálním množství, u některých produktů již od 1 kusu. Maximálně lze též objednat různé množství, u některých produktů až 50 000 kusů.
Jak to máte, s dnes často řešeným tématem, ekologií?
Ekologie je aktuálním tématem i pro naši společnost. Stále častěji doplňujeme nabídku o recyklované ekologické materiály, při potisku některých produktů používáme ekologické inkousty. Jedním z našich cílů je motivovat zákazníky k použití recyklovaných a ekologických materiálů z naší nabídky. Lze říct, že dnes téměř vždy používáme ekologické obaly obsahující recyklované materiály či materiály neobsahující plasty.

Co pro Vás znamená luxus?
Luxus a výjimečnost se podle mne pozná v detailech a drobnostech. Mluvíme-li o zboží či výrobcích, rozdíl mezi nákladným a luxusním či jedinečným výrobkem je v tom, jaký má výrobce smysl pro detail.
Děkujeme za rozhovor

Galerie

Rozhovory

Gogoprint

Tato společnost nemá v naší databázi žádné články